خراسان شمالی- دبیر ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: خراسان شمالی دارای ظرفیت های خوبی برای توسعه مشاغل خانگی است.

خراسان شمالی دارای ظرفیت خوبی برای توسعه مشاغل خانگی است
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، دکتر مهناز امامدادی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی استان، با اشاره به اهمیت مشاغل خانگی در کشور، گفت: در این راستا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه توسعه مشاغل خانگی را در دستور کار قرار داده و جهاددانشگاهی به عنوان عامل توسعه گر عهده دار این مسئولیت شده است. 
وی ادامه داد: ظرفیت های خوبی در خراسان شمالی به خصوص در حوزه گیاهان دارویی، گلیم، فرش و قارچ وجود دارد که  امیدواریم با حمایت جهاددانشگاهی زمینه توسعه را فراهم کنیم. 
وی اظهار داشت: از سوی دیگر وارد حوزه برندینگ و بازاریابی محصولات تولید شده نیز شده ایم. 
امامدادی تصریح کرد: به طور قطع توانایی ای که در خراسان شمالی وجود دارد  بسیار خوب است و با اندک حمایت و مشاوره شاهد رشد چشمگیر در افزایش تعداد رشته ها مختلف در حوزه مشاغل خانگی خواهیم بود. 
دکتر بیجندی، معاون آموزشی جهاددانشگاهی و سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان این نهاد به همراه دکتر امامدادی، دبیر ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور بازید از روند اجرای طرح الگوی نوین مشاغل خانگی و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به خراسان شمالی سفر کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.