یزد - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت : با هجمه های روز افزون بیگانگان به بخش اقتصاد کشور، توجه به ظرفیتهای بالقوه بخش کشاورزی و شاخص های منطقه ای در تصمیم گیریها جهت مقابله با این هجمه ها ضروری است .

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، محمدرضا طلایی درجلسه شورای مدیران سازمان با اشاره به سختکوشی و سطح بالای تجربه و توان کشاورزان یزدی از آنها به عنوان شاخص ترین کشاورزان کشور نام برد که در هر منطقه ای که حضور یافته اند باعث آبادانی و رونق کشاورزی آنجا گردیده اند.

 وی افزود: ما به دنبال آن هستیم که وزارتخانه ای مشارکتی با توجه به ایده های سازنده و پیشنهادهای موثر جهت حل مشکلات موجود داشته باشیم و در این راستا سعی می کنیم تا ساختار هر سازمانی براساس وظایف و اولویت های منطقه ای و خاص آن تعریف شود.

طلایی با اشاره به اینکه تاکنون 4هزارو 550 نفر از مدیران در سطح کشور در قالب پردیس های استانی مورد سنجش قرار گرفته و شایستگی های مدیریتی آنها ارزیابی شده است تصریح کرد: نتایج ارزیابی های ما نشانگر آنست که حدودا 45 درصداز افراد موردارزیابی نیازمند به آموزشهای مدیریتی نوین هستند که این امر در دستور کار ما قرار دارد.

 معاون وزیر کشاورزی افزود: وجود کانونهای ارزیابی مددرسان مسئولین استانی در جهت انتخاب شایسته مدیران و متولیان بخش کشاورزی است که با توانمندسازی نیروها و مدیران، فضای رشد و ارتقای کمی و کیفقی بخش کشاورزی بیش از پیش مهیا گردد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.