دو اثر نمایشی جدید از روزهای ابتدایی هفته آینده در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد و پردیس تئاتر مستقل اجراهای خود را آغاز می‌کنند.

دو نمایش جدید روی صحنه تئاتر مشهد می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، مجموعه سالن اصلی تئاتر شهر مشهد از یک‌شنبه ۱۳ مرداد ماه میزبان نمایش «پدران» و همچنین از چهارشنبه ۱۶مرداد ماه میزبان نمایش «آدیداس» در محل پردیس تئاتر مستقل خواهد بود.

نمایش آدیداس یک نمایش دیالوگ محور است و بی‌انگیزگی و بی‌هدفی نسل جدید را نشان می‌دهد. نوجوانانی که تحت تاثیر تکنولوژی احساس بی‌هویتی می‌کنند و دستاوردی ندارند و دچار روزمرگی شدند.

داستان این نمایش مربوط به پسربچه‌ای است که خانواده وی به یک سفر زیارتی می‌روند و دایی این پسربچه در این مدت نزد او می‌ماند و از او مواظبت می‌کند، این پسربچه قصد بیرون رفتن با دوستان می‌کند و دایی وی موافقت نمی‌کند.

همچنین نمایش «پدران»   ویژه گروه سنی نوجوان و کودک از روز یکشنبه ۱۳ مرداد ماه سال جاری در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد اجرا می‌شود که درباره ارتباط فرزندان و والدین‌شان است.

در این نمایش ارتباط فرزندان و والدین‌شان بررسی می‌شود. نمایش «پدران» داستان هشت دختر نوجوان است که بر لبه باریک عادت‌ها و عرف اجتماعی با پدران‌شان روبه‌رو می‌شوند. پدرانی که در این نمایش هستند روزی پسر بوده‌اند و تماشای این اثر تنها مخصوص دختران نیست. نمایش «پدران» درباره ارتباط میان انسان‌هاست و در این اثر نمایشی گره‌های ارتباطی میان دختران و پدران و پسران و مادران به نمایش درخواهد آمد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.