مدیر امور فرهنگی خدام و کارکنان سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی به مناسبت ایام شهادت امام جواد(ع) ویژه‌برنامه‌هایی را باهمت کانون‌های خادمیاری فرهنگی در ۳۰ استان برگزار می‌کند.

ویژه‌برنامه‌های شهادت امام جواد(ع) در ۳۰ استان کشور برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین ،حجت‌الاسلام عماد دخانی مدیر امور فرهنگی خدام و کارکنان سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار آستان نیوز، با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت امام جواد حضرت جواد الائمه(ع) اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ مراسم در این ایام با موضوعاتی مانند بیان سیره و سبک زندگی امام جواد(ع)، مرثیه‌سرایی و عزاداری امام نهم شیعیان در استان‌های کشور برگزار می‌شود.
دخانی بیان کرد: محتوای مراسم‌هایی که در استان‌های کشور برگزار می‌شود را کانون‌های خادمیاری و تبلیغی در اختیار برگزارکنندگان قرار می‌دهند.
مدیر امور فرهنگی خدام و کارکنان سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی عنوان کرد: بسته برنامه‌ای تحت عنوان «باب الجواد، باب الجهاد» برگرفته از منابعی مانند کتاب انسان ۲۵۰ ساله تألیف شده توسط مقام معظم رهبری و کتاب «سیره تقوی» نوشته حجت‌الاسلام محدثی به همراه نماهنگ، پادکست صوتی، مدیحه‌سرایی، اشعار و پوسترهای مرتبط با امام جواد(ع) تدوین و تهیه شده است که در اختیار برگزارکنندگان مراسم در استان قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: گروه‌های سرود آوای رضوی نیز در ۵۵ نقطه از کشور و در محل مصلی‌های نماز جمعه هر یک از ۳۰ استان کشور اجرای برنامه خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.