بخشدار مرکزی مشهد گفت: دو عضو دیگر شورای بخش مرکزی مشهد به اتهام سوء استفاده از موقعیت شغلی، تبانی و سوء استفاده های مالی بازداشت شده اند.

دو عضو دیگر شورای بخش مرکزی مشهد بازداشت شدند

به گزارش قدس آنلاین ؛ ابوطالب سرابیان روز جمعه  با بیان این مطلب افزود: ۱۵ تیر ماه نیز  دو عضو دیگر این شورا بازداشت شده بودند و هم اکنون از این چهار متهم سه نفر در بازداشت هستند و نفر چهارم با قرار وثیقه آزاد است.

وی تعداد اعضای شورای بخش مرکزی شهرستان مشهد را پنج نفر عنوان کرد و گفت: این شورا به علت غیبت سه عضو آن از حد نصاب و اکثریت افتاده است و تا روشن شدن پرونده و رسیدگی به اتهامات اعضای  شورای یاد شده جلسه ای تشکیل نخواهد داد.

یک نفر از دو عضو شورای بخش مرکزی مشهد که ماه گذشته بازداشت شدند عضو شورای اسلامی شهرستان مشهد نیز هست.

شهرستان مشهد با ۳.۵ میلیون نفر جمعیت و ۹ هزار و ۸۱ کیلومتر مربع مساحت شامل سه بخش مرکزی، احمد آباد و رضویه، ۱۱ دهستان و ۳۵۷ روستاست و  کلانشهر مشهد هم با ۳۵۰ کیلومتر مربع مساحت در بخش مرکزی این شهرستان قرار دارد.
بخش مرکزی مشهد دارای ۲۲۰ روستاست که افزون بر ۳۰۰ هزار نفر جمعیت را در خود جای داده اند و از این تعداد، ۱۳۵ روستا به کلانشهر مشهد چسبیده است و در حریم آن قرار گرفته است و  بیشترین میزان ساخت و سازهای غیرمجاز و تخلفات روستاهای حاشیه شهر در همین مناطق رخ داده است.

شورای بخش مرکزی مشهد علاوه بر اینکه منتخب شوراهای اسلامی روستاهای دارای دهیاری این بخش است دهیاران ۲۱ روستای فاقد شورا را نیز به صورت انتصابی تعیین می کند.  

منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.