سخنگوی هیئت فوتبال خراسان رضوی از آغاز به کار نخستین آکادمی داوران جوان کشور در مشهدمقدس خبر داد.

نخستین آکادمی داوران جوان کشور در مشهد آغاز به کار کرد

به گزارش قدس آنلاین، محسن حیدری اظهار داشت:  به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی داوران فوتسال استان، اولین آکادمی داوران جوان کشور با حضور ۷۰ نفر از جوانان بومی فعالیت خود را آغاز کرد.

 دبیر و سخنگوی هیئت فوتبال استان خراسان رضوی بیان کرد:شرکت‌کنندگان در این دوره بر اساس معرفی شهرستان‌ها و همچنین آنالیز کمیته داوران انتخاب شده‌اند، امروز و در مرحله نخست، ۳۵ نفر و در مرحله دوم نیز ۳۵ نفر دیگر در کلاس‌ها حاضر خواهند شد؛ آموزش‌ها توسط استاد رجبی، مدرس داوری رسمی فیفا و AFC ارائه می‌شود.

وی افزود: در این مرحله داوران از نظر علمی و آمادگی جسمانی آنالیز و پایش می‌شوند.

حیدری بیان کرد: تمامی شرکت‌کنندگان زیر ۲۵ سال سن دارند، فعالیت داوران به صورت هفتگی رصد و نمرات آن‌ها جمع‌آوری می‌شود که در صورت مشاهده ضعف در عملکرد، از کلاس‌ها خارج می‌شوند و در طرف مقابل امکان ورود افراد جدید به آکادمی نیز وجود دارد.

سخنگوی هیئت فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هدف آغاز به کار این آکادمی، تقویت بنیه داوری فوتسال خراسان رضوی یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های مدیریت جدید هیات فوتبال استان بوده و به زودی برنامه‌های پیش‌بینی شده در زمینه فوتبال و بانوان نیز اجرایی خواهد شد.

حیدری ادامه داد: داوری استان خراسان رضوی همچون رشته فوتبال، باید نمایندگان بیشتری در رشته فوتسال نیز داشته باشد و لذا به جد پیگیر ارتقای کیفی و کمی داوران در این رشته هستیم و برنامه‌های خوبی نیز پیش‌بینی شده است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.