خراسان جنوبی _حجj السلام بهشتی فر امام جمعه موقت بشرویه گفت :احمق های آمریکایی در تحریم نماینده عالی دیپلماسی ایران کاری خارج از عرف و قوانین بین المللی انجام دادند.

دستگاه دیپلماسی کشور مراقب فتنه جویی آمریکایی ها باشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ,حجت الاسلام رضا بهشتی فر امام جمعه موقت بشرویه در خطبه های نماز جمعه این هفته که با حضور مردم مومن و ولایی و در محل مصلی نمازمسجد جامع میدان برگزار شد, با اشاره به روایات و احادیث اسلامی به چگونگی تشکیل  یک خانواده اسلامی پرداخت وگفت: یکی از مسایل مهمی که همه با آن در گیر هستیم مسأله ازدواج است که باید همه برای ازدواج جوانان تلاش کنیم .

وی گفت: در میان همه ادیان الهی , دین اسلام بیشتر ازهمه به مسئله ازدواج اهمیت داده و انسانها را تشویق به این امر کرده است .چرا که ازدواج یکی از نشانه های الهی است و زمینه آرامش را فراهم می آورد .

امام جمعه موقت بشرویه گفت : وقتی انسان بنیان مقدسی به عنوان خانواده و بر پایه امنیت و آرامش تشکیل میدهد ,به دستور خدا و رسولش عمل کرده و پاک به دیدار خداوند می رود و جامعه ای سالم و ایمن و دور از گناه تشکیل می شود .

حجت اسلام بهشتی فر گفت:ازدواج زمینه برکت و روزی را فراهم آورده و جوانی که در سن جوانی ازدواج می کند دو سوم دین او کامل می شود,ولیکن با یدازدواج بر سنت و سبک زندگی امیر المومنین (ع) و شهدا و بدور از گناه  باشد تا خداوند به او برکت و نعمت دهد.

وی گفت: باید سعی کنیم تا زمینه ازدواج سالم ,بدور از گناه وآسان والگو گرفته از سبک زندگی ائمه اطهار(ع) را برای فرزندان خود فراهم کنیم .

امام جمعه موقت بشرویه در ادامه خطبه دوم ضمن تسلیت شهادت آقا جواد الائمه (ع) به بیان فضائل جوانترین امام شیعیان جهان پرداخت و گفت:وجود با برکت و عالمانه آن امام عزیز در دورانی که برخی دچار شبه شده بودند که بعد از آقا امام رضا (ع) امامت پایان یافته و آقا امام جواد هم به ظاهر خردسال است ,ولیکن علم و آگاهی به مسائل توحیدی که آن حضرت داشت این شبهه بر طرف کرد,و شیعیان و طرفداران مکتب علوی را گرد هم آورد .

وی گفت : یکی از توصیه هایی که آقا امام جواد (ع) به شیعیان نموده پرهیز از عجله کردن در کار هاست,چرا که عجله کار شیطان بوده و تصمیم گیری را با مشکل روبرو می کند .

خطیب جمعه این هفته همچنین یادآور شد ,اگر میخواهیم در کارها دچار خسارت و ضرر نشویم باید با نخبه گان و دلسوزان مشورت کنیم , و لازم است جوانان عزیز در مسئله ازدواج با والدین و بزرگان خود مشورت کنند تا آینده ای روشن و کانون خانواده شان مستحکمتر شود .

حجه اسلام بهشتی فرگفت: یکی از مصادیقی که در امور سیاسی و دیپلماسی می توان به آن اشاره کرد که در آن عجله شد , مسئله تصویب برجام در مدت بیست دقیقه در مجلس بود که در امضاء آن عجله شد و خط قرمز های مقام معظم رهبری رعایت نشد و کشور دچار خسران و ضرر های بسیار زیادی گردید .

امام جمعه موقت بشرویه, با اشاره به حماقت های رژیم بی کفایت آمریکا هم گفت: این سیاستمداران نادان آمریکایی که همیشه به دنبال کار های احمقانه هستند , از جمله خروج از برجام , تحریمهای ظالمانه علیه ملت های آزادیخواه از جمله مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی و تحریم بهترین نهاد نظامی ایران یعنی سپاه پاسداران که امنیت و آرامش این کشور را در اولویت کاری خود قرار داده, امروزه کاری زشت و ناپسند و بدور از عرف و قانون بین المللی انجام دادند ,تحریم وزیر خارجه جمهوری اسلامی جناب آقای ظریف بود که ما نماز گزاران این حماقت های ابلهانه رژیم آمریکا را بشدت محکوم می کنیم .

وی گفت:یک از مصادیق احمقانه و بازیهای سیاسی آمریکاییها در خواست مذاکره و گفتگو با ایران اسلامی است در حالیکه نماینده دیپلماسی ایران را تحریم می کنند که این مسئله نشان می دهد که آمریکاییها در تصمیم گیری های خود بسیار نفهم و نادان هستند . و این کار یک فریب است و باید مواظب و مراقب این فتنه جویی ها باشیم .

حجه اسلام بهشتی فر گفت :تنها راه عبور از مشکلات تکیه بر توانمندی های داخلی ورسیدن به قله های پیشرفت بدون وابستگی به نیروهای خارجی است و باید دستگاه دیپلماسی کشور در این مسیر گام بر دارد .

امام جمعه موقت بشرویه, به مسئله بیانیه گام دوم اشاره کرد و گفت : این بیانیه در مثال به مانند عهد نامه علی زمان به مالک اشتر هاست که باید همه برای تحقق آن و اجرایی شدن آن که زمینه ظهور آقا امام زمان (عج) را انشالله فراهم خواهد آورد تلاش کنیم .

وی از برخورد نیروی انتظامی با هنجار شکنیهای جامعه قدر دانی کرد و گفت : جان برکفان نیروی انتظامی قطعا با ناهنجاریهای اجتماعی از جمله بدحجابی و بی حجابی و کسانی که در خودرو خود کشف حجاب می کنند , برخورد قاطع دارند,ولیکن باید همه با هم و با کمک به این مدافعان حریم امنیت عمومی جامعه خود را از بروز آسیب های اجتماعی دور کنیم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.