مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: امسال ۵۹۵ زوج مددجوی تحت حمایت با دریافت کمک هزینه ازدواج یا جهیزیه راهی خانه بخت شدند.

۵۹۵ زوج مددجو را راهی خانه بخت کرده‌ایم

به گزارش قدس آنلاین، حبیب‌الله آسوده افزود: حمایت و ارائه بسته های تشویقی ازدواج این نهاد شامل حال دختران و پسران مددجو و ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار است.

وی ادامه داد: در سه ماهه امسال ۵۹۵ زوج مددجو و نیازمند با دریافت کمک هزینه ازدواج و یا جهیزیه راهی خانه بخت شدند که برای این امر بیش از یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
آسوده اظهار کرد: در این مدت ۳۸۸ دختر مددجو، ۳۴ نوعروس نیازمند، ۱۳۸ پسر مددجو و ۳۵ بانوی ازدواج مجدد زندگی خود را تشکیل دادند و از این نهاد خدمت دریافت کردند.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی اعلام کرد: سال گذشته پنج هزار و ۹۷۸ خدمت ازدواج با تامین اعتبار بیش از ۱۶ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان به مشمولان تحت حمایت ارائه شده است.
آسوده با اعلام اینکه در استان همزمان با سراسر کشور در هفته ملی ازدواج به منظور ترویج ازدواج آگاهانه و پایدار بر اساس تاکیدات دینی و ترویج الگوی ازدواج ایرانی_ اسلامی برنامه هایی پیش بینی و اجرا می شود، یادآور شد: گذراندن دوره های آموزش مهارت های زندگی، آشنایی با امور حقوقی، تبیین ازدواج و نظام خانواده از دیدگاه اسلام و فرزندپروری لازمه دریافت جهیزیه و یاکمک هزینه ازدواج از کمیته امداداست.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.