مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی از برنامه‌ریزی در راستای توسعه آموزش‌های مهارتی در سکونتگاه‌های غیررسمی خراسان رضوی خبر داد.

آموزش‌های مهارتی در سکونتگاه‌های غیررسمی خراسان رضوی توسعه می‌یابد

افشین رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: در حال حاضر بر روی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مناطق پیرامونی و حاشیه شهرهای استان خراسان رضوی تمرکز شده و تعداد 90 پایگاه در سکونتگاه‌های غیررسمی استان خراسان رضوی راه‌اندازی شده است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی بیان کرد: عمده این پایگاه‌ها در سکونتگاه‌های غیررسمی شهر مشهد قرار دارند و تعداد سه پایگاه نیز در تربت حیدریه، نیشابور و سبزوار در این حوزه مشغول آموزش هستند.

رحیمی ادامه داد: تعداد افرادی که طی یک سال گذشته در این پایگاه‌ها آموزش دیده‌اند شاخص مناسبی برای کیفیت‌بخشی و اثرگذاری این آموزش‌ها هستند و بیش از هشت هزار نفر در یک سال گذشته از این آموزش‌ها برخوردار شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اغلب مخاطبان و علاقه‌مندان آموزش‌های فنی و مهارتی در حاشیه شهرها و سکونتگاه‌های غیررسمی را بانوان تشکیل می‌دهند عنوان کرد: رشته‌هایی که این آموزش‌ها نیز در آنها صورت می‌گیرد مرتبط با هنر و فعالیت این بانوان است و آموزش‌ها در حوزه‌هایی مانند صنایع دستی و طراحی دوخت در این حوزه صورت می‌گیرد.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.