سرپرست هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: مچ اندازان این استان در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور ۱۳ مدال طلا، 7 مدال نقره و ۲ مدال برنز کسب کردند.

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سروش پورآزاد با اشاره به اینکه مچ اندازان این استان در مسابقات قهرمانی باشگاه‌‌های کشور ۱۳ مدال طلا، 7 مدال نقره و ۲ مدال برنز کسب کردند، گفت: آنها در مسابقات قهرمانی باشگاه‌‌های کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان مقام سوم و در رده سنی امید مقام دوم را کسب کردند.

سرپرست هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی افزود: در این مسابقات محمد حسین فوقانیان دو مدال طلا در چپ دست و راست دست رده سنی جوانان و یک مدال نقره در رده سنی امید کسب کرد و حسین مرادی فر، مهدی غلامی و هادی قربانی نیز در رده سنی امید مدال‌های طلای چپ دست و راست دست را از آن خود کردند. 

وی ادامه داد: فردین عاطفی مدال نقره راست دست و حسین غوریانی مدال برنز چپ دست رده سنی جوانان را به دست آوردند.

پورآزاد خاطرنشان کرد: جعفر عاطفی نیز یک مدال نقره و یک مدال طلا در رده سنی پیشکسوتان کسب کرد و محمد حسن‌پور در راست دست و چپ دست معلولان به مدال طلا دست یافت.

سرپرست هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی تصریح کرد: در رده سنی بزرگسالان هم علی براتی در راست دست و چپ دست دسته ۱۰۰ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان و اورال دست چپ به مدال طلا دست یافت و هادی قربانی، حامد غوریانی و احسان فرقانی مدال نقره چپ دست و مهدی غلامی مدال برنز چپ دست و میلاد حصاری مدال نقره راست دست رده سنی بزرگسالان را بر گردن آویختند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.