خراسان جنوبی _حجه الاسلام حدادیان امام جمعه موقت بشرویه گفت:حضور حجه الاسلام والمسلمین شمس الدین به مدت نزدیک به ۱۴ سال در بشرویه به عنوان امام جمعه خیر و برکت بسیار زیادی داشت.

حضور جمعی از مردم مومن و انقلابی شهرستان بشرویه در نماز جمعه شهرستان زاوه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ,همزمان باایام گرامیداشت چهلمین سالگرد اقامه اولین نماز جمعه در کشور و قدردانی از ائمه جمعه کشور جمعی از نمازگزاران و مردم مومن شهرستان بشرویه با هدف تشکر و قدردانی از امام جمعه سابق بشرویه حضرت حجه الاسلام والمسلمین شمس الدین در نماز جمعه شهر زاوه حضور یافتند و از زحمات نزدیک به چهارده ساله نامبرده قدردانی کردند.

در این برنامه حجت الاسلام شیخ علی اکبر حدادیان امام جمعه موقت بشرویه گفت : حقیر افتخار این دارم که در این مدت مثل سایه همیشه همراه حضرت حجه الاسلام شمس الدین بودم و سعه صدر ایمان و اخلاص این بزرگ مرد, نمونه و الگو بود .

حجه الاسلام حدادیان به خدمات امام جمعه سابق بشرویه هم اشاره ای داشت و گفت :قبل از حضور حجه الاسلام شمس الدین در بشرویه نماز جمعه قریب به هجده سال تعطیل بود و درب مدرسه علمیه قدیم و تاریخی بشرویه که در زمان علامه ملاعبد الله فاضل بشروی ازاین مدرسه استفتاء میشده بسته و عنکبوت تنیده شده بود, ولیکن با حضور این خطیب اندیشمند هم نماز جمعه احیا شد و هم مدرسه علمیه فعالیت خود را از سرگرفت و در کنار آن مدرسه علمیه عصمتیه خواهران راه اندازی , و ساختمان مدرسه علمیه جدید در سه طبقه کار ساختمانی آن آغاز و امروزه با بهره برداری از فاز اول آن طلاب جوان در این مرکز به تحصیل علوم دینی مشغولند .

امام جمعه موقت بشرویه افزود :حجه الاسلام شمس الدین نه تنها فقط به اقامه نماز جمعه اکتفا می کرد بلکه در ارتقاء شهرستان بشرویه ؛پیگیری مطالبات مردمی ؛احیاء و تبلیغ و ترویج فرهنگ جعفری و مراسمات مذهبی ؛کمک به نیازمندان ؛راه اندازی خیریه ها و فعالیت های فرهنگی و ورزشی سنگ تمام گذاشت.

در ادامه این نشست صمیمی حجه الاسلام رستم زاده ؛رئیس شورای اسلامی شهر زاوه ضمن قدردانی از حضور  اعضای ستاد نماز جمعه و جمعی از مومنان شهرستان بشرویه گفت : امروزه فضای همدلی ها و همراهی بین نماز گزاران جمعه دو شهرستان بشرویه و زاوه ثمره تعامل و همراهی ائمه جمعه و نهادهای نماز جمعه است که پیوند ها را محکمتر می کند .

وی گفت : حضور خطیب توانا حضرت حجه الاسلام والمسلمین شمس الدین در این شهر روح امید به وحدت و همدلی را در بین همه مردم و مسئولین ایجاد کرد .

رئیس شورای اسلامی زاوه یاد آور شد : امروز در شهرستان زاوه با ایجاد فضای همدلی که ثمره تلاشهای بی وقفه امام جمعه محترم است همه مسئولین و مردم مصمم هستیم تا در راه پیشرفت و آبادانی این شهرستان قدم برداریم

حجه الاسلام رستم زاده گفت ؛:شهرستان زاوه با بیش از ۷۴ روستا, فرصت های بسیار خوبی برای توسعه اشتغالزایی و تولیدات اقتصادی دارد که در حوزه صنعت و معدن کار خانه سیمان زاوه یکی از مراکز تولید اقتصاد خراسان رضوی بشمار میرود و در زمینه صنعت طیور ۱۶۰ مرغداری فعال داریم و ۶۰۰۰ هکتار از اراضی این شهرستان زیر کشت محصول زعفران است.

 در پایان از زحمات ائمه جمعه دو شهرستان با لوح تقدیر و هدایای مردمی قدردانی ,ونمازگزاران دو شهرستان بشرویه و زاوه در نماز عبادی _سیاسی ومراسم عزاداری شالروز شهادت اقا جواد الائمه (ع) شرکت کردند.

/انتهای پیام.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.