چند هفته قبل جبار قوچان‌نژاد فهرستی از بازیکنانی که با آنها به توافق رسیده منتشر کرد اما با مشخص نشدن تکلیف نماینده والیبال استان، این بازیکنان در حال پیوستن به دیگر تیم‌های لیگ برتری هستند.

فهرست 16 نفره قوچان‌نژاد در حال کوچ از مشهد
به گزارش قدس آنلاین ، بازار نقل‌وانتقالات لیگ برتر والیبال سال 98، امسال زودتر از سال‌های گذشته آغاز شد و تیم‌ها، رقابت جذابی را برای به خدمت گرفتن بازیکنان ارزنده والیبال ایران استارت زدند. حتی شنیده می‌شود، تعدادی از تیم‌ها به صورت جسته و گریخته تمرینات خود را آغاز کرده‌اند، اما در مشهد هنوز تکلیف اسپانسر سال آتی والیبال استان مشخص نشده و همین موضوع سبب شده تا حتی بازیکنانی که پیش از این با جبار قوچان‌نژاد، به توافق رسیده‌بودند، راهی سایر تیم‌های لیگ برتری شوند.
شهرداری ورامین، خاتم اردکان، سایپا، پیکان، سپاهان و شهرداری ارومیه اولین تیم‌هایی بودند که خیلی سریع وارد بازار نقل و انتقالات شدند. شهرداری ارومیه در ابتدا با سیدمحمد موسوی که فصل قبل با لباس پیام خراسان به میدان رفته‌بود، به توافق رسید، اما این تنها صید ارومیه‌ای‌ها از مشهد نبود. حالا شنیده می‌شود حمزه زرینی هم که قرار بود امسال برای نماینده خراسان به میدان برود، با این تیم به توافق رسیده‌است.
پیش از این میکائیل تاجر نیز با وجود عقد قرارداد با مشهدی‌ها تصمیم گرفت در لیگ برتر 98 نیز در گنبد باشد. به هر روی با وجود اعلام فهرست 16 نفره توسط جبار قوچان‌نژاد، بازیکنان نامی این لیست یکی‌یکی ترجیح دادند فصل آتی را در تیمی به میدان بروند که از حواشی دور باشد.
به جز زرینی و تاجر، گفته می‌شود علیرضا بهبودی، سعید مصطفی‌وند، مصطفی شریفات، شهروز همایونفرمنش، امین علوی و مجتبی یوسفی نیز با پیشنهاداتی که از سایر تیم‌های لیگ برتری دریافت کرده‌اند به زودی از مشهد خواهندرفت.
فصل گذشته تیم پیام خراسان موفق شد در بین 3 تیم برتر والیبال ایران قرار گیرد، اما برای امسال شرایط هنوز برای استارت مشهدی‌ها مهیا نشده و حتی مشخص نیست دقیقا کدام اسپانسر برای حمایت از والیبال خراسان وارد گود خواهدشد. شهرداری مشهد بارها اعلام کرده که تمام هزینه‌ها را متقبل نخواهدشد و تنها در صورتی از والیبال خراسان در لیگ برتر حمایت می‌کند که اسپانسری دیگر نیز پای کار بیاید. 
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.