لرستان -در شهر سیل‌زده پلدختر نتوانستیم با بنیاد مسکن استان اصفهان توافق داشته باشیم و فعلا۳۳ًواحد را توافق کردیم که بناست با هم جلسه داشته باشیم تا به یک جمع‌بندی برسیم و سپاه اصفهان کار ساخت‌وساز را شروع کند.

تکمیل منازل سیل‌زدگان لرستان توسط سپاه

به گزارش قدس آنلاین،فرمانده سپاه استان لرستان با اشاره به اینکه سپاه واحدهای مسکونی سیل‌زدگان این استان را تکمیل‌کرده و در اختیار مردم قرار می‌دهد، گفت: طبق دستور رئیس سازمان بسیج مستضعفین بازسازی واحدهای تعمیری تا پایان شهریورماه باید به پایان برسد.

سردار مرتضی کشکولی با بیان اینکه کار ساخت وساز در استان لرستان روند روبه‌رشدی دارد، افزود: در شهر سیل‌زده پلدختر نتوانستیم با بنیاد مسکن استان اصفهان توافق داشته باشیم و فعلا۳۳ًواحد را توافق کردیم که بناست با هم جلسه داشته باشیم تا به یک جمع‌بندی برسیم و سپاه اصفهان کار ساخت‌وساز را شروع کند.

وی با اشاره به اینکه در روستای چم‌گرداب باید ۸۵واحد ساخته شود که مشکل زمین وجود دارد و بنیاد مسکن هنوز مشکل را برطرف نکرده، بیان کرد: در روستاهای مورانی و خرسدر کار ساخت‌وساز پیشرفت خوبی دارد.

وی تصریح کرد:سپاه استان لرستان در تمام شهرستان‌ها سهمیه ساخت‌وساز دارد و کار بازسازی ۳۵۰واحد به سپاه لرستان واگذار شده‌است، بناست تا آذرماه کار ساخت‌وسازها به پایان برسد و تحویل مردم بدهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.