همدان - سرپرست اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان؛ ازشناسایی ۳۶۵ فقره انشعاب غیر مجاز در چهارماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: خوشبختانه از این تعداد؛ ۳۱۹ انشعاب تبدیل به مجاز شده است.

شناسایی ۳۶۵ انشعاب غیر مجاز در همدان

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان؛ نفیسه فریدیان ضمن اشاره به هدر رفت آب به وسیله انشعابات غیر مجازاظهارداشت: با توجه به اینکه مصارف غیر مجاز  عموما بخشی ازهدررفت آب تولیدی را سبب می شوند؛ در نتیجه افزایش اختلاف میان تولید و فروش آب اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: درراستای کاهش هر چه بیشتر پرت آب همه ساله مجموعه اقداماتی در دستور کار قرار می گیرد که از جمله این اقدامات می توان به ارتقاء سطح آگاهی عمومی و فرهنگ سازی هرچه بیشتر ضمن بهره گیری از بورشورهای توزیعی، برگزاری جلسات آموزشی، شناسایی انشعابات غیر مجاز در قراردادهای خدمات امور مشترکین، بررسی و بازدید از مناطقی با حداکثرهدررفت آب و ارائه توضیحات لازم به دارندگان انشعابات غیرمجازاشاره کرد.

فریدیان با بیان اینکه خوشبختانه در سال ۹۷ تبدیل انشعابات غیر مجاز به مجاز با تلاش کارشناسان امور آب و همراهی مشترکین روستایی به خوبی امکان پذیر شد؛عنوان کرد: در همین راستا؛ سال گذشته از یک هزارو ۴۸۴ انشعاب غیر مجازدر سطح استان؛ یک هزارو ۳۸۷ انشعاب تبدیل به مجاز شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در چهار ماهه نخست سال جاری از ۳۶۵ انشعاب غیر مجاز شناسایی شده ۳۱۹ انشعاب، به انشعاب مجاز مبدل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.