خراسان شمالی-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: ایجاد بستر مناسب جهت تعظیم شعائر و ایام‌الله، تعمیق باورها، ارزش‌ها و ترویج فرهنگ انقلابی، افزایش انگیزه مشارکت مردم در برگزاری مراسم و زنده نگاه‌داشتن و نکوداشت مناسبت‌های انقلاب اسلامی به‌منظور تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی ازجمله اهداف و وظایف این نهاد است.

ترویج فرهنگ انقلابی و تعمیق باورها از اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

حجت الاسلام محمد علی سالاری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، به مناسبت تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: اتخاذ تدابیر، سیاست‌ها و خط مشی‌ها و تنظیم تقویم مناسبت‌های سالیانه و تدوین برنامه برای هر یک از مناسبت‌ها به‌منظور حسن اجرای تمامی مراسم و مناسبت‌های عمومی و رسمی کشور، ایجاد هماهنگی و جلب مشارکت نهادها و دستگاه‌های مؤثر فرهنگی ـ تبلیغی و تشکل‌های مردمی برای برگزاری هر چه‌بهتر مراسم و مناسبت‌ها و سازمان‌دهی و مدیریت برگزاری مراسم و مناسبت‌های کشور در چارچوب وظایف و اهداف شورا ازجمله وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی در خصوص عملکرد این شورا طی سال گذشته نیز افزود: طی یک سال گذشته ۱۵ عنوان برنامه با ۳۰۶ مراسم در این استان برگزار شد  که در این برنامه و مراسم ها ۵۸۶ هزار نفر شرکت کردند.

وی گفت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن گذشته، شاهد حضور ۴۰ درصدی مردم خراسان شمالی ، در این مراسم بودیم.

سالاری با بیان اینکه این حضور مایه خرسندی و شکر گذاری است اظهار داشت: ملت ما واقعا جزو بی نظیرترین مردم هستند و تجربه ثابت کرده هر چه از انقلاب می گذرد، مردم فرهیخته و فهمیده ما، پخته تر شده و با بصیرت تر در عرصه های اجتماعی حضور می یابند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه به منظور برگزاری برنامه ها ۱۷۰ جلسه ستادی توسط این شورا تشکیل شد، اظهار داشت: سال گذشته بیش از ۳۲ هزار برنامه با همکاری دستگاه ها و نهادهای خراسان شمالی به خوبی برگزار شد که این به دلیل مدیریت نماینده ولی فقیه در استان و حضور پرشور و همیشه در صحنه مردم بود.

سالاری افزود: با توجه به محدودیت بودجه، نیروها و امکاناتی که شورا دارد خوشبختانه ما توانسته ایم عملکرد خوب و قابل قبولی را از خود نشان دهیم

وی گفت:دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان شمالی، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و حضور در شورای اداری شهرستان ها ازمهم ترین برنامه های اجرایی در مناسبت تاسیس شورا ی هماهنگی تبلیغات اسلامی بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.