یزد - مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت : بر اثر تصادف یک دستگاه پراید با مینی بوس حامل دانش آموزان در محورخرانق به ساغند ۲نفر کشته و ۱۰نفر زخمی شدند .

۲کشته و ۱۰زخمی بر اثر تصادف یک دستگاه پراید با مینی بوس دانش آموزان

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، سید حسین طباطبایی نژاد درگفتگو با خبرنگاران اظهارداشت : بر اثر تصادف یک دستگاه پراید با مینی بوس حامل دانش آموزان دختر شهرستان خاتم ۲نفرازسرنشینان پراید فوت شده و ۱۰نفر دیگر زخمی شده اند و حال سرنشینان پراید وخیم اعلام شده است .

وی افزود: ساعت ۷صبح یک شنبه یک دستگاه مینی بوس با ۱۱دانش آموز درحال حرکت به مشهد مقدس بود که در ۳۰ کیلومتری محورخرانق به ساغند با یک دستگاه پراید  تصادف کرده  که در این حادثه ۲نفر از سرنشینان پراید فوت شده و ۱۰نفر دیگر زخمی شده اند وحال سرنشینان پراید وخیم اعلام شده است .

طباطبایی نژاد تصریح کرد:  به محض اطلاع اورژانس استان یزد از این حادثه  تیم امداد به محل حادثه اعزام شدند دو نفر ازسرنشینان پراید به وسیله اورژانس هوایی و یک نفر هم از طریق  آمبولانس به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل شدند که حال سرنشینان پراید متاسفانه وخیم اعلام شده است.

این مسئول درخصوص وضعیت دانش آموزان نیزگفت: از ۱۱دانش آموز اتوبوس ۷ نفر مصدم شده که ۳نفرازآنها سرپایی درمان شدند و۴ نفر دیگربه بیمارستان منتقل شدند که خوشبختانه این افراد آسیب دیدگی شدیدی ندارند وبرای اطمینان خاطربه بیمارستان منتقل شده اند .

وی خاطر نشان ساخت: ۳تیم از اورژانس یزد به این حادثه اعزام شدند و بالگرد اورژانس در کمترین زمان به محل حادثه اعزام شد و کار انتقال مصدومان به بیمارستان در سریعترین حال ممکن انجام شد .

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.