خراسان شمالی- مدیرکل میراث فرهنگی خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح صدور مجوزهای بی نام سرمایه گذاری در استان گفت: در این راستا، شناسایی ۴۰ نقطه سرمایه گذاری در بخش گردشگری و تسهیل در امور سرمایه گذاران در دستور کار قرار دارد.

شناسایی ۴۰ نقطه سرمایه گذاری در بخش گردشگری خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه اظهار داشت: شناسایی ۴۰ پروژه شاخص سرمایه گذاری به منظور صدور مجوز بی نام در بخش گردشگری در دستور کار قرار دارد و برای تسهیل در روند امور سرمایه گذاران، طرحی را در اداره کل اجرایی کرده ایم.

وی تصریح کرد: در این راستا با تعیین مشاور سرمایه گذار و نماینده تام الاختیار در اداره کل میراث فرهنگی استان، تمام امور اداری مربوط به سرمایه گذاران را انجام داده و روند سرمایه گذاری تسهیل می شود.

وی عنوان کرد: در تلاش هستیم در مجوزهای سرمایه گذاری صادر شده قید و شرطی نداشته باشیم و با قرار دادن نماینده تام در اداره کل، به جای سرمایه گذار کار کنیم تا در آسانترین و سریعترین شیوه ممکن این مجوزها صادر و اجرایی شوند.

یزدان پناه با اشاره به اینکه طرح های سرمایه گذاری بعد از اخذ تمامی مجوزهای لازم در درگاه سرمایه گذاری استان بارگذاری می شود، افزود: تا کنون تعدادی از این مجوزهای بی نام برای سرمایه گذاران صادر نیز شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.