مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری مشهد در مورد آخرین وضعیت خط ۳ بی. آر. تی مشهد توضیحاتی داد.

سرنوشت خط ۳ بی. آر. تی مشهد به کجا می‌انجامد؟

به گزارش قدس آنلاین، هادی عطارزاده طوسی اظهار داشت:  چهار خط بی آرتی برای مشهد تعریف شده است. از این خطوط، یک خط به صورت کامل اجرا شده که حدفاصل پایانه مسافربری تا طبرسی شمالی است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: خط ۳ که امروز در اجرای آن با چالش روبه‌رو هستیم یکی از محوری‌ترین خطوط حمل و نقل انبوه بر است که این خط قرار است سالانه بیش از ۴۰ میلیون مسافر را با ناوگانی در حدود ۱۲۰ دستگاه اتوبوس بی آرتی جابه‌جا کند.  

عطارزاده طوسی عنوان کرد: عملیات اجرایی خط ۳ از حدود دو سال پیش شروع و با چالش‌هایی روبه‌رو شد به ویژه در مقطعی که عرض مسیر دارای تنگنا بود. به دلیل محدودیت‌هایی که در عرض مسیر وجود داشت بخشی از همشهریان ما که کسبه مسیر هستند دچار مشکل شدند و اعتراضاتی به نحوه اجرا داشتند.

وی عنوان کرد: این موضوع در کمیسیون‌های مختلف، استانداری و فرمانداری مطرح و در نهایت مقرر شد این خطوط با اصلاحاتی اجرا شود.

عطارزاده طوسی خاطرنشان کرد: این اقدامات دارای مصوبات کشوری هستند و مطالعات مختلفی روی آن‌ها صورت گرفته است. به عنوان یک الزام و ضرورت در مشهد هم توسط شورای عالی ترافیک کشور مصوب و ابلاغ شده است. استانداری نیز این موضوع را تأیید کرده است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.