تاریخ رونمایی از نوآوری دوربین Realme Camera" تاریخ 8 آگوست( 17 مرداد) اعلام شد.

"Realme" پنجشنبه از فناوری دوربین چهارم 64 مگاپیکسلی رونمایی می‌کند +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، Madhav Sheth، مدیرعامل Realme هند ، مدتی است که در رسانه‌های اجتماعی از یک دوربین گوشی هوشمند با تونایی جدید صحبت می‌کند. honcho ابتدا تصویری را به اشتراک گذاشت که استفاده از اسمارت فون دوربین چهارگانه مجهز به لنز 64 مگاپیکسلی مشخص نشده بود، پس از آن اعلام شد که شرکت ابتدا این تلفن هوشمند را در هند راه اندازی می‌کند و تصویری از ماژول دوربین چهارگانه این گوشه هوشمند را در حساب Weibo Realme 'نشان داد، اکنون این شرکت به طور رسمی رویدادی را در دهلی نو برای نمایش دوربین اعلام کرده است.

این شرکت "رویداد نوآوری دوربین Realme Camera" را در تاریخ 8 آگوست در توییتر اعلام کرده است، دراین توییت گفته شده است که "آماده شوید تا شاهد نخستین نوآوری در فناوری دوربین هوشمند در رویداد #realme باشید، با ما همراه باشید تا #LeapToQuadCamera را رونمایی کنیم و اولین فناوری دوربین چهارگانه مجهز به 64 مگاپیکسلی جهان را روی یک تلفن هوشمند نشان دهیم."

Sheth پیش از این فاش کرده بود که این سنسور ISOCELL سامسونگ "GW1 1 / 1.72" و پیکسل mega 1.6μm قابلیت ثبت تصاویر شفاف در نور کم را دارد.

پست Weibo که قبلاً توسط این شرکت به اشتراک گذاشته شده بود فاش کرد که سنسور دوربین قادر به گرفتن عکس‌هایی با وضوح فوق العاده 9،216 در 6،912 پیکسل خواهد بود.

Realme ادعا کرد که تصاویر نه تنها با کیفیت و شفاف خواهند بود ، بلکه واقع بینانه نیز به نظر می‌رسند و فناوری جداسازی پیکسل ISOCELL Plus به روز شده که به دلیل کاهش تداخل نور بین پیکسل‌ها و حساسیت به تصویر، رنگ را بهبود بخشیده است.

این سنسور مجهز به فن آوری تنظیم کننده پیکسل و تنظیم الگوریتم Tetracell و الگوریتم Remosaic است که در شرایط نور روز، عکس های 16 مگاپیکسلی و در نور کم 64MP را به خوبی ثبت می‌کند، از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توان به فوکوس خودکار  Super PD ، 100 دسی بل HDR در زمان واقعی، فیلمبرداری با کیفیت Full HD با سرعت 480 فریم در ثانیه و ضبط ویدئویی با سرعت کامل HD اشاره کرد.

تاکنون اطلاعات بیشتری از ویژگی‌ها و مشخصات این دوربین منتشر نشده است اما انتظار داریم  جزئیات بیشتری را در رویداد نوآوری دوربین Realme بدست آوریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.