سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: شرایط تیم برای مرحله اول انتخابی المپیک خوب نیست و در مورد حواشی صحبت نمی‌کنم چون در این جایگاه نیستم.

 شرایط تیم برای مرحله اول انتخابی المپیک خوب نیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پایان تمرین امروز ملی‌پوشان در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: در واقع باید بگوییم شرایط تیم چندان خوب نیست چون برخی ناهماهنگی در تیم وجود دارد و برخی ناآماده و برخی مصدوم هستند که همین مسائل ناهماهنگی‌هایی را به وجود آورده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا ایران می‌تواند در روسیه کسب سهمیه المپیک کند؟ اظهار کرد: ما این شانس را داریم و باید تلاش کنیم. مسیر طولانی است و اولین مرحله در روسیه است که باید مبارزه کنیم و به نتیجه برسیم.

کولاکوویچ درباره حریفان ایران در بازی‌های مرحله نخست انتخابی المپیک نیز گفت: قطعا روسیه قوی‌ترین حریف ما است، اما ما با کوبا در رقابت‌های جهانی هم مشکل داشتیم. شاید مکزیک تیم قدرتمندی نباشد اما او نیز حریف ما است و باید آن‌ها را مدنظر داشته باشیم. همانطور که گفتم همه مراحل برای رسیدن به المپیک مهم هستند. روسیه در این مرحله میزبان بوده و شرایط خاصی دارد.

او در مورد لغو اردوی بلغارستان و حواشی موجود در فدراسیون گفت: در جایگاهی نیستم که نظر بدهم اما ناهماهنگی‌هایی در مورد مصدومان وجود دارد و اگر می‌رفتیم شاید چندان به کارمان نمی‌آمد. فکر می‌کنم درست بود که به بلغارستان نرویم. به شایعات ورود نمی‌کنم چون در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد آن حرف بزنم. همه بازیکنان حضور دارند و تمرین می‌کنند.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط موجود اگر به عقب برگردیم بازهم با تمام قوا در لیگ ملت‌ها شرکت می‌کنید، توضیح داد: ما مبارزه کردیم تا به مرحله نهایی برسیم. نتایج بدی نگرفتیم و می‌توانستم برزیل را هم شکست بدهیم. برزیل روز گذشته در جام واگنر لهستان را شکست داد و نمی‌توان مسابقات را پیش بینی کرد. البته امتیازات بزرگی برای والیبال ایران کسب شد و درآمدزایی خوبی هم برای ایران داشت. این را باید یک موفقیت دانست. شانس حضور در فینال را داشتیم و از این موضوع هم استفاده کردیم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که چرا با وجود دعوت نشدن چپرلی، توخته و کاظمی به تیم ملی در تمرین امروز حضور داشتند؟ اظهار کرد: آن‌ها در لیست ۲۵ نفره حضور دارند و ما لیست نهایی را فعلا اعلام نکرده‌ایم، احتمالا اشتباهی در اطلاع رسانی‌ها از سوی فدراسیون وجود دارد که این سوء تفاهم را ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.