خراسان شمالی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: برگزاری دیدارهای مردمی در هفته دولت سرلوحه کار مدیران دستگاه های اجرایی استان باشد و این فعالیت از سوی روابط عمومی استانداری رصد خواهد شد.

دیدارهای مردمی مدیران در هفته دولت رصد خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، ولی الله حیاتی در شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت: در شرایط کنونی کشور نظام مقدس جمهوری اسلامی به مثابه ۴۱ سال گذشته خود مشغول صف آرایی با دشمنان این مرز و بوم است.

حیاتی افزود: در جنگ تمام عیار و نابرابر اقتصادی امروز همه باید الزامات جنگی را رعایت کنیم که انسجام و همدلی یکی از این الزامات است.

وی تصریح کرد: زمانه امروز ما زمانه انجسام، همدلی و با هم بودن است و اگر اختلاف نظر و سلیقه ای وجود دارد باید کنار بگذاریم.

وی گفت: به رغم تمامی تحریم ها، تهدیدها، کمبودها و فشارهای اقتصادی انقلاب اسلامی بالنده و کوبنده مسیر خود را طی می کند و در دو سال اخیر که اوج فشارها بر ملت ایران بود اما مردم در عرصه های مختلف عمومی مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته حضور گسترده داشتند و به دشمنان ثابت کردند بر عهد خود با انقلاب وفادار هستند.

حیاتی تاکید کرد: در شرایط کنونی چاره ای جز ایستادگی نداریم و تمام تلاش و امکانات خود را برای مقابله با دشمنان به کار ببریم.

وی مطرح کرد: امروز کشورهای استکباری  و کشورهای مرتجع منطقه پیام‌ می فرستند چون فهمیدند آنکه که امنیت منطقه را تامین می کند، نظام مقدس جمهوری اسلامی است و آنان در مورد پیشرفت جمهوری اسلامی در تکنولوژی های مختلف انگشت حیرت به دهان دارند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی خاطر نشان کرد: امروز بیش از زمان دیگری نیازمند پمپاژ امید در کشور هستیم و هرکسی بذر یاس و ناامیدی را در کشور بپاشد ناخودآگاه در کنار دشمن قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.