خراسان شمالی- جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری اعضای یک باند حرفه ای با ۳۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری در بجنورد خبر داد.

 پرونده کلاهبرداران ۳۳ میلیاردی در بجنورد بسته شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بدری جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام یک خبر مبنی بر اینکه افرادی به صورت باندی با استفاده از شیوه و شگرد های کاملا حرفه ای اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده اند، بلافاصه با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند.

وی با اشاره به تلاش های ۲۴ ساعته کارآگاهان پلیس آگاهی در رابطه با شناسایی افراد مورد نظر افزود: خوشبختانه تلاش های مستمر کارآگاهان بی نتیجه نبود و محل اختفای کلاهبرداران مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ بدری با بیان اینکه کارآگاهان در نهایت با اعزام به محل مورد نظر موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه ۱۰ نفر کلاهبردار حرفه ای را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کنند، یاد آور شد: متهمان در بازجویی های بعمل آمده به ۳۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری از ۱۵ شهروند اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی گفت: تمام این افراد بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

ماشین حساب قاچاق، حساب کتاب قاچاقچی را بر هم زد

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از کشف ۲۷۰ دستگاه ماشین حساب قاچاق در بجنورد خبر داد.

سرهنگ رضا عرب زاده با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به حمل و نگهداری تعداد زیادی اقلام قاچاق و بدون مجوز در یک انبار کرده است بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان بلافاصله با دریافت این خبر و شناسایی محل دقیق انبار به آن محل اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان تعداد ۲۷۰ دستگاه ماشین حساب قاچاق و همچنین تعداد ۲ هزار عدد چسب حرارتی فاقد مجوز کشف و ضبط شد.

سرهنگ عرب زاده با اشاره به اینکه در همین راستا مالک این اقلام بعد از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد، خاطر نشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش این کالاها ۶۵ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال برآورد شده که در نهایت تحویل سازمان جمع آوری و فروش املاک تملیکی استان شد.

دستگیری سارقان قطعات داخل خوردو با۱۴ فقره سرقت درخراسان شمالی

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری ۸ سارق با ۱۴ فقره سرقت قطعات داخل خوردو خبر داد.

سرهنگ رضا عرب زاده در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم خودرو در بجنورد، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مأموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی و گشت زنی های هدفمند در مناطقی که احتمال وقوع سرقت داخل خودرو بود موفق شدند طی چند عملیات ۸  نفر سارق را شناسایی و دستگیر کنند، افزود: سارقان در بازجویی های انجام شده به ۱۴ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

بیش از ۱۴ تن قهوه قاچاق در بجنورد کشف و ضبط شد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۱۴ تن و ۳۷۸ کیلو قهوه خارجی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در بجنورد خبر داد.

سرهنگ حسین بدری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه یک واحد تولید قهوه در سطح شهرستان بجنورد به صورت غیرقانونی اقدام به تولید قهوه خارجی می کند، بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع، ماموران پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه به محض دریافت خبر ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این محل ۱۴ تن و ۳۷۸ کیلو قهوه خارجی فاقد مجوز کشف و ضبط شد.

سرهنگ بدری با بیان اینکه ارزش این مقدار قهوه برابر نظر کارشناس سازمان غذا و دارو حدود۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه این مکان نیز برابر دستور مقام قضائی پلمب شد، یاد آور شد: متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری ۳ سارق با ۱۲ فقره سرقت در بجنورد

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی از دستگیری ۳ نفر سارق حرفه ای با ۱۲ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

سرهنگ رضا عرب زاده با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان بجنورد بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با استفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند محل اختفای این افراد را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: با اعزام کارآگاهان به محل مورد نظر ۳ نفر سارق حرفه ای دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۱۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی و سایر اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دست سارق سابقه دار با ۷ فقره سرقت در بجنورد رو شد

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری سارق سابقه دار با ۷ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

سرهنگ علی پاکدل  با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با استفاده از تاریکی شب با حضور در مکان های خلوت اقدام به سرقت می کند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی این فرماندهی با تشدید اقدامات پیشگیرانه و انجام گشت زنی های هدفمند موفق شدند محل حضور متهم را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: با اعزام ماموران به محل مورد نظر سارق حرفه ای در یک عملیات گسترده و غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این فرد در بازجویی های بعمل آمده به یک فقره سرقت کابل، یک فقره سرقت از اماکن خصوصی، ۲ فقره کش روی و ۳ فقره سرقت سایر اعتراف کرد، افزود: متهم در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستبند پلیس بر دستان سارقان سابقه دار با ۵۴ فقره سرقت

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری اعضای ۲ باند حرفه ای با ۵۴ فقره سرقت در استان خبر داد.

سرهنگ حسین بدری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع چندین مورد سرقت در سطح استان که باعث نگرانی شهروندان شده بود بلافاصله موضوع با جدیت تمام در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین رصد لحظه ای محل های مورد سرقت واقع شده موفق شدند به سرنخ های جدیدی در این رابطه دست پیدا کنند.

سرهنگ بدری با بیان اینکه در نهایت با استفاده از سرنخ های به دست آمده محل اختفای اعضای این باند ها را مورد شناسایی قرار دهند، یاد آور شد: اعضای هر ۲ باند حرفه ای که ۲۵ نفر بودند در یک عملیات غافلگیرانه توسط پلیس دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شدند.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه در بررسی اظهارات متهمان مشخص شد که این افراد در سطح استان ظرف هفته گذشته دست به ۵۴ فقره سرقت زده اند، خاطر نشان کرد: در نهایت این افراد برای انجام مراحل قانونی بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.