مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد از نجات معجزه آسای ۴ نفر از اعضای یک خانواده از درون مخزن گازوئیل توسط گروه‌های امداد و نجات آتش نشانی شهر مشهد خبر داد.

نجات معجزه آسای ۴ نفر از داخل مخزن گازوئیل

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی و بین الملل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد آتشپاد دوم امیر عزیزی افزود: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گرفتار شدن چهار عضو یک خانواده در درون یک مخزن خالی گازوئیل در حومه مشهد ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات ایستگاه شماره ۳۶ را به محل حادثه در منطقه باغون آباد در حومه مشهد اعزام کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد که یکی از اعضای این خانواده چهار نفره به قصد تنظیف یک مخزن خالی گازوئیل اقدام به ورود به داخل این مخزن کرده بودند که به دلیل گازگرفتگی، در داخل مخزن مسموم و محبوس می گردد.

 دیگر فرزند خانواده و پدر و مادر این فرد نیز که قصد نجات فرزندشان را داشتند، بدون رعایت نکات ایمنی وارد مخزن شده و آنها هم بدلیل شدت گازهای سمی داخل این مخزن دچار گاز گرفتگی و مسمومیت می شوند. با توجه به اینکه امکان خروج از مخزن برایشان میسر نبوده و همگی این افراد در داخل مخزن گازوئیل محبوس می شوند.

آتش نشانان این سازمان، بلافاصله با استفاده از تجهیزات حفاظت فردی ویژه، داخل این مخزن رفته و این افراد را به سرعت از درون مخزن خارج و عملیات اکسیژن تراپی توسط نجاتگران آتش‌نشانی روی مسمومین انجام شد. خوشبختانه این افراد نجات پیدا کرده و سریعا توسط تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.