خراسان شمالی-رئیس هیات وزنه برداری خراسان شمالی از راه اندازی سالن وزنه برداری شهرستان اسفراین طی چند روز آینده خبر داد.

سالن وزنه برداری اسفراین راه اندازی می شود

حسین محراب در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت:راه اندازی سالن وزنه برداری در شهرستان های دارای پتانسیل از برنامه های چهار ساله هیات وزنه برداری خراسان شمالی است.

وی افزود: شهرستان اسفراین با توجه به موقعیت جغرافیایی، آناتومی جسمی قوی ساکنین و سابقه دیرینه ورزش های پهلوانی، پتانسیل بسیار خوبی برای وزنه برداری است.

محراب گفت: با راه اندازی هیات و سالن وزنه برداری شهرستان اسفراین شمار سالن های فعال وزنه برداری استان به سه سالن می رسد.

وی با بیان اینکه اعزام و میزبانی مسابقات یکی از برنامه های مهم هیات وزنه برداری استان است افزود: در صورت مناسب بودن شرایط، مسابقات را در شهرستان ها نیز برگزار خواهیم کرد.

رئیس هیات وزنه برداری خراسان شمالی گفت:خوشبختانه شهرستان اسفراین متقاضیان بسیاری برای راه اندازی هر چه زودتر سالن وزنه برداری داشته که همین امر خود گامی در جهت پیشرفت سریع تر این شهرستان در بحث وزنه برداری است.

محراب تصریح کرد: با توجه به اینکه هیات وزنه برداری استان با محدودیت منابع مالی مواجه است اما در حد توان سالن وزنه برداری اسفراین تجهیز می شود و خواستار کمک و مساعد اداره ورزش و جوانان اسفراین برای تجهیز این سالن هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.