یزد - رئیس بهزیستی اردکان گفت: همزمان با دهه فرخنده ولایت (عید قربان تا عید غدیر)، تمام مراکز و موسسه های خیریه تحت نظارت این اداره، آماده دریافت مشارکت های نقدی، غیر نقدی، قربانی و نذورات مردم خیر هستند.

 آمادگی بهزیستی اردکان برای دریافت نذورات عید قربان

حمید رضا پایدارفر در گفتگو با خبر نگار قدس آنلاین با دعوت از شهروندان خیر اردکانی برای اهدا قربانی(گوسفند زنده) ، نذورات (گوشت دام ذبح شده) و نذورات نقدی عید قربان اظهارداشت: اهدا کنندگان قربانی و نذورات عید قربان،می توانند نذورات خود را به مراکز نگهداری از معلولان جسمی- حرکتی، روانی و ذهنی، سالمندان ، کودکان بد سرپرست و بی سرپرست و همچنین اداره بهزیستی اردکان اهدا کنند.

وی افزود: در حال حاضر مراکز نگهداری از معلولان و سالمندان، به دریافت نذورات قربانی نیاز بیشتری دارند، البته، مردم خیر با توجه به نیت شخصی خود نذوراتشان را اهدا کنند

پایدارفر تصریح کرد: خیران شهرستان اردکان در سال گذشته در روز عید سعید قربان ، بالغ بر ۹۰۰ کیلوگرم گوشت گرم به ارزش ۷۵۰ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال نذورات نقدی و غیر نقدی (برنج، روغن و دیگر اقلام خوراکی) خود را به مراکز تحت پوشش بهزیستی اردکان اهدا نموده اند.

وی گفت : بهزیستی اردکان بیش از  یک هزار  و هشتصد معلول و ۳۵۶ خانوار نیازمند شهرستان را تحت پوشش و حمایت خود دارد و خدمات خود را از طریق ۴۷ مرکز روزانه و شبانه روزی  به آحاد مردم ، ارائه می نماید.

رئیس بهزیستی اردکان خاطر نشان ساخت: در شهرستان اردکان یک مرکز مداخله در بحران فردی ، خانوادگی و اجتماعی شامل خط تلفن اورژانس اجتماعی ( ۱۲۳)  یک تیم خدمات سیار اجتماعی فعالیت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.