همدان-سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری همدان از رشد ۵۰ درصدی برخورد شهرداری با تخلفات ساختمانی طی چهار ماهه ابتدای سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

رشد ۵۰ درصدی برخورد شهرداری با تخلفات ساختمانی در همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی  مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدانحسین مردانیاظهار کرد: طی چهار ماهه ابتدای سال ۹۸ بیش از ۲ هزار و ۵۸۲ مورد ضبط لوازم غیر برقی، ۵۸۴ مورد ضبط لوازم برقی، یک هزار و ۱۰۹ مورد جمع‌آوری مصالح غیرمجاز ساختمانی و یک هزار و ۵۴۴ مورد صدور اخطاریه به علت ساخت و سازهای غیر قانونی اعمال شده است.

وی در ادامه با اشاره به رشد ۵۰ درصدی برخورد شهرداری با تخلفات ساختمانی طی چهار ماهه ابتدای سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ضمن تاکید بر ادامه تشدید برخوردها با ساخت و سازهای غیر قانونی، به افزایش گشت‌های خودرویی کنترل ساختمان اشاره کرد.

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری همدان بیان کرد: در سال ۹۸ با هدف کنترل دقیق و منظم‌تر و زیر پوشش قراردادن تمام مناطق مستعد تخلف ساختمانی اقدام به تفکیک گشت‌های «کنترل باغات» واقع در اراضی کشاورزی و حریم از گشت‌های «داخل شهر» به صورت شبانه‌روزی و بدون تعطیلی در تمام مناطق چهارگانه و حریم قانونی شهر شده است.

وی با اشاره به اجرای ماده صد قانون شهرداری توسط مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری گفت: در چهار ماهه نخست سال ۹۷ نیز یک هزار و ۷۱۹ مورد ضبط لوازم غیر برقی، ۲۶۹ مورد ضبط لوازم برقی، ۲۰۱ مورد جمع‌آوری مصالح و یک هزار و ۴۲۹ مورد اخطاریه صادر شده است.

 مردانی در پایان با دعوت از شهروندان بر رعایت نظم و انضباط شهری و پایبندی به قوانین شهرداری گفت: شهروندان می‌توانند هر گونه عملیات و مزاحمت‌های ساختمانی را از طریق سامانه ارتباط مردمی شهرداری و با شماره گیری تلفن ۱۳۷ به این مرکز گزارش دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.