قزوین_ فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری و عامل تیر اندازی منجر به قتل جوان ۳۵ ساله و زخمی شدن مامور پلیس در کمتر از یک ساعت در شهرستان" بوئین زهرا" خبر داد.

عامل قتل جوان بوئین زهرایی دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی پلیس قزوین، سردار مهدی حاجیان در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در ساعت ۲۱:۱۵ شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیر اندازی در «سگز آباد» شهرستان بوئین زهرا بلافاصله واحد گشت کلانتری «سگز آباد» برای بررسی موضوع به محل مود نظر اعزام شدند.

وی اعلام داشت: با حضور واحد گشت در محل حادثه مشخص شد فردی ۴۲ ساله و سابقه دار به بالای پشت بام منزلش رفته و اقدام به تیراندازی به سمت مردم می کند که با مشاهده ماموران به سمت پلیس شلیک و یکی از ماموران را از ناحیه دست مجروح و بلافاصله به مراکز درمانی اعزام می شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: بلافاصله دستگیری قاتل فراری با تشکیل کارگروه ویژه در دستور کار گرفت وضارب در کمتر از یک ساعت حین خروج از شهرستان دستگیر ویک قبضه اسلحه شکاری متعلق به ی نیز کشف شد.

سردار حاجیان اضافه کرد: در این حادثه همچنین جوانی ۳۵ ساله که از بستگان عامل تیراندازی به سمت مردم بوده مجروح که به علت شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

 این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: علت حادثه از سوی پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.