البرز- رئیس اتحادیه مشاوران املاک شهرستان فردیس ضمن پیش بینی از وضعیت آینده بازار مسکن گفت: با توجه به رکود فعلی به نظر می رسد ظرف مدت دو ماه آینده مسکن با کاهش شدید قیمت مواجه شود.

 کاهش  قیمت‌ها در انتظار بازار مسکن

پیمان مددی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: پیش بینی می شود که افت قیمت مسکن از خانه های با متراژ کم آغاز و به مرور خانه های بزرگ تر را نیز در بر بگیرد.

وی با بیان این که پویش صاحبخانه خوب اثری مثبت در فردیس داشته است گفت: این پویش مردمی نشان از وحدت مردم در هنگام شرایط دشوار دارد و خوشبختانه در فردیس صاحبخانه های زیادی را مشاهده کردیم که به نوعی با مستأجران خود کنار آمدند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک فردیس تصریح کرد: همچنان رکود در بازار مسکن وجود دارد و مردم با صبر و همدلی خود در حل این معضل می توانند نقش مثبتی را ایفا کنند.

مددی با اشاره به نقش اساسی مشاوران املاک فردیس در کنترل قیمت مسکن گفت: مشاوران املاک فردیس را شاید بتوان جزو نخستین های کشور دانست که با نصب اطلاعیه، انجام معاملات با ارقام سنگین را ممنوع کرده اند.

وی ادامه داد: این اقدام از سوی مشاوران املاک باعث می شود تا به نوعی قیمت مسکن از حالت غیر منطقی خارج شده و کمی رنگ و بوی واقعی به خود بگیرد  این در حالی است که ریاست جمهوری هم افزایش اجاره مسکن بالای ۳۰ درصد را ممنوع اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.