شیائومی در ماه مارس سال گذشته اولین لپ تاپ گیمینگ بازی خود را راه اندازی کرده بود، اخیراً این شرکت نسخه ۲۰۱۹ لپ تاپ Mi Gaming را نیز راه‌اندازی کرده است.

"Mi Gaming Laptop ۲۰۱۹" با پردازنده‌های "Gen Intel Core" راه اندازی شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین،  این لپ تاپ مجهز به روز شده است و در سه تنظیمات با توجه به سخت افزار ارائه می‌شود. بیایید نگاهی به این دستگاه ها بیندازیم:

مشخصات فنی:

تفاوت زیادی بین لپ تاپ Mi Gaming در سال گذشته و آخرین نسخه ۲۰۱۹ در طراحی کلی وجود ندارد، مدل جدید اسپرت با همان صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن FHD است، این لپ تاپ با همان نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۱ درصدی برخوردار است که اطراف آن با حاشیه‌های باریک احاطه شده است.

این نمایشگر ۷۲ درصد از طیف رنگی را ارائه می‌دهد و از سرعت تازه سازی ۱۴۴ هرتز برای گیم پلی صاف پشتیبانی می‌کند، لپ تاپ Mi Gaming شاسی آلومینیومی و صفحه کلید با نور پس زمینه LED RGB چهار رنگ را در خود دارد.

در قسمت سخت افزاری می توان لپ تاپ Mi Gaming ۲۰۱۹ را با پردازنده های ۹th Core i۷ پیکربندی کرد، از نظر گرافیکی خریداران گزینه گرافیکی بین GeForce GTX ۱۶۶۰ Ti یا RTXTM ۲۰۶۰ GPU را می توانند انتخاب کنند.

این لپ تاپ دارای رم ۱۶ گیگابایتی DDR۴ است و امکان ذخیره ۵۱۲ گیگابایت را به صورت PCIe SSD فراهم می‌کند، لپ تاپ Mi Gaming ۲۰۱۹ قدرت خود را از باتری ۵۵Wh دریافت می‌کند که وعده ارائه ۴.۵ ساعت پخش فیلم و ۴.۵ ساعت مرور وب را می‌دهد، این لپ تاپ با سیستم عامل Windows ۱۰ Home OS عرضه می‌شود.

Mi Gaming Laptop ۲۰۱۹ دارای دو باند Wi-Fi ، بلوتوث ۵.۰ ، بلندگوهای ۳W ، Dolby Audio و وب کم HD ۱MP است، در بخش ارتباطات ، این لپ تاپ دارای چهار پورت USB ۳.۰ ، یک درگاه اترنت ، یک درگاه میکروفون ، جک هدفون ، HDMI خارج و یک کارت خوان ۳ در ۱ است.

قیمت گذاری و در دسترس بودن:

پیکربندی پایه لپ تاپ Mi Gaming ۲۰۱۹ با Core i۵ / GTX ۱۶۶۰ Ti / ۸GB RAM / ۵۱۲GB SSD با قیمت ۷،۴۹۹  یوان (~Rs ۷۶,۰۰۰ ) قیمت گذاری شده است. این مدل با رم Core i۷ / GTX ۱۶۶۰ Ti / ۱۶GB با قیمت ۸،۵۹۹ یوان (~Rs ۸۷,۳۰۰) خواهد داشت.

مدل برتر با Core i۷ و GeForce RTXTM ۲۰۶۰ دارای برچسب قیمت ۸۹۹۹ یوان  (~Rs ۹۱,۵۰۰) است و فقط مدل سطح بالا برای پیش سفارش در mi.com در دسترس خواهد بود.

Mi Gaming Laptop ۲۰۱۹ به طور انحصاری در چین موجود است و هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد چگونگی عرضه جهانی این دستگاه در دسترس نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.