لرستان- نماینده ولی فقیه در لرستان ظهر دوشنبه در دیدار صمیمانه خود با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزارشد با بیان اینکه ورود به گام دوم انقلاب بر عهده خبرنگاران و جوانان متعد و انقلابی است، گفت: رسالت خبرنگاران باید در راستای منافع مردم بوده نه اینکه در فکر منافع مدیر و شخص خاصی باشد.

ورود رسانه‌ها به گام دوم انقلاب/ من مدافع خبرنگاران هستم

به گزارش قدس آنلاین؛ سید احمد میر عمادی در ادامه با اشاره به اینکه بدون شک اگر رسانه‌ها در راستای مطالبه مردم قدم بردارند خداوند متعال نیز آنها را یاری می کند، افزود: مطالبه‌گری از فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری نیز هست و باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خبرنگاران باید مطالب امیدآفرین را نیز منتشر کنند چرا که باعث گسترش امیدواری در جامعه می‌شود، اظهار کرد: همه ما باید در راستای پیروزی در جنگ نرم دشمن در برابر سیاه نمایی‌های دشمنان انقلاب، همه تلاش خود را به کار بگیریم.

میرعمادی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه امروز، عصر فضای مجازیست و باید با دقت بیشتری در این فضا حضور داشت، خاطر نشان کرد: دو دستگی در بین رسانه‌ها نباید وجود داشته باشد چرا که ضرر و زیان آنها در جامعه به مردم خواهد رسید.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه رسانه‌ها نباید مجیزگوی مدیران و اشخاص شوند چرا که در این صورت به رسالت الهی خود، خیانت کرده‌اند، بیان داشت: در انتقاد منصفانه مشکلی وجود ندارد، من همواره مدافع رسانه‌ها بوده‌ام و در این راستا نیز مشکل آن‌ها را با گوش دل و جان شنیده و برای برطرف نمودن آن همه تلاش خود را بکار می‌گیرم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید سواد رسانه‌ای به‌روزی داشته باشند و همواره آن را افزایش دهند، خاطر نشان کرد: در گام دوم انقلاب شاهد ایستادگی اسلام در برابر استکبار جهانی هستیم ما با داشتن سلاح تقویت و ایمان هر روز نسبت به گذشته به سمت جلو حرکت می‌کنیم.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.