آیت الله العظمی جوادی آملی گفت: وظیفه مدیران فرهنگی ، حوزویان و دانشگاهیان است که تحقیق و پژوهش های علمی در عرصه های مختلف داشته باشند و پایان نامه ها ، رساله ها و مقاله های مذهبی و اعتقادی تهیه وتدوین نمایند تا خبرنگاران بتوانند برای مبارزه با شبهات دشمنان خود را به علم و دانش تجهیز کنند.

شبهات دینی را باید با استدلال علمی ومنطقی پاسخ داد/خبرنگاران سربازان مقابله با تهاجم فرهنگی هستند/خبرنگاران باید به اسلحه علم و دانش مجهز شوند

آیت الله جوادی آملی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین  اظهار کرد: در جبهه تهاجم فرهنگی که مستکبران علیه جمهوری اسلامی ایران به پا کرده اند وظیفه مسئولان فرهنگی کشور بیش از پیش مهم و سنگین شده است.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: امروزه نظام سلطه در تلاش است تا با ایجاد شبهات دینی و القای آن در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان، آنان را نسبت به دین مبین اسلام و نظام جمهوری اسلامی بدبین کند.
آیت الله جوادی آملی بیان کرد: شبهاتی که توسط غرب، علیه دین و نظام مطرح می شود، ریشه و اساس منطقی ندارد، هرچند که ظاهری آراسته و حق به جانب دارند اما از درون تهی و بی مایه هستند.
این مرجع تقلید، مسئولان فرهنگی کشور را به مجاهدت در راه کسب علم و ترویج آن در کشور دعوت و تاکید کرد: باید با تلاشهای مستمر و خستگی ناپذیر، مسئولان فرهنگی و حوزویان و دانشگاهیان بتوانند استدلالات علمی و منطقی را در مقابل این شبهات بی اساس مطرح کنند. این موضوع اراده و جهد و کوشش فراوان علمی می طلبد.
وی خاطرنشان کرد: از جمله اقشاری که باید مقابل این اقدام خبیثانه غربی ها ایستادگی کرده و در جبهه تهاجم فرهنگی، حضور یابند، خبرنگاران فهیم کشور هستند. وظیفه و رسالت خبرنگاران، در این موضوع بسیار مهم و تاثیرگذار است.
آیت الله جوادی آملی افزود: خبرنگاران اگر به تنهایی و بدون دانش در این عرصه گام بردارند کارآیی لازم را نخواهند داشت. وظیفه مدیران فرهنگی ، حوزویان و دانشگاهیان است که تحقیق و پژوهش های علمی در عرصه های مختلف داشته باشند و  پایان نامه ها ، رساله ها و مقاله های مذهبی و اعتقادی تهیه وتدوین نمایند تا خبرنگاران بتوانند برای مبارزه با شبهات دشمنان خود را به علم و دانش تجهیز کنند.   
مرجع تقلید شیعیان افزود: خبرنگاران باید در تعامل مناسب با این گروه ها بوده و روابط خود را تقویت نمایند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن در عرصه تهاجم فرهنگی فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسام ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    0 0
    خدا قوت