زوج جوان پس از درگیری فیزیکی یکدیگر را به دزدی و کتک کاری متهم کردند.

زوج جوان یکدیگر را به سرقت چند صد میلیونی متهم کردند

به گزارش قدس آنلاین، ساعت  ۱۴ روز دوازدهم مرداد ماه جاری نزاعی بین یک زن و مرد جوان در خیابان نیاوران به کلانتری ۱۲۲ دربند گزارش شد.

با حضور مأموران پلیس در صحنه حادثه، مرد ماجرا که امید نام دارد، مدعی شد که زن جوان با ورود به منزلش تلفن همراه وی را که ۷۰۰ میلیون تومان ارزش داشته است، به سرقت برده و قصد دزدیدن بقیه لوازم خانه را داشته که او سر رسیده است و به همین دلیل با هم درگیر شده‌اند.

در پی این ادعا زن جوان که خود را سوگند معرفی می‌کند، دستگیر شد. او صبح دیروز تحت بازجویی بازپرس شعبه ۵  سرقت دادسرای جنایی مرکز قرار گرفت و گفت: سرقتی در کار نبوده است. ما با هم نامزد هستیم. یعنی من از دهم اردیبهشت امسال در خانه‌اش زندگی می‌کردم تا این متوجه شدم وی و پدرش که از کارمندان وزارت اقتصاد و  دارایی و در کار واردات خودرو است، آدم‌های خلافکاری هستند. بر این اساس تصمیم گرفتم از زندگی امید خارج شوم بنابراین یازدهم مردادماه گذشته او را در جریان تصمیم خود قرار دادم اما وی مرا بشدت مورد ضرب و جرح قرار داد و از خانه بیرون کرد.

سوگند در ادامه بازجویی نامزدش را متهم به عدم پرداخت طلب خود کرد و گفت: امید در اوایل زندگی مشترکمان با چرب زبانی مبلغ یک میلیون و پانصد هزار دلار از من گرفت تا بتواند در بازار خودرو کار کند اما از پرداخت آن خودداری می‌کند.

وی در خصوص روز حادثه نیز گفت: عصر شنبه داشتم جهیزیه‌ام را از خانه امید می‌بردم که وی سر رسید و بین ما درگیری شد.

برغم این دفاعیات این زن جوان تا تکمیل تحقیقات مقدماتی با قرار بازداشت موقت راهی زندان شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.