زنجان- معاون فنی شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت:زیر ساختهای لازم در شهرک صنعتی ظریفان فراهم شده است

منطقه ظریفان ظرفیت جدید برای سرمایه گذاری در استان زنجان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین: عبدالله شکراوغلی معاون فنی شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان، بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران ازمنطقه  کارگاهی صنایع دستی ظریفان و شهرک صنعتی  شهید شهریاری گفت: منطقه ظریفان  برای اهالی کسب و  صنعتگران ظرفیت مطلوبی است و این ناحیه صنعتی با۳/۲ دهم هکتار  به  ۱۰۳ واحد صنایع‌دستی واگذار خواهد شد.

عبدالله شکراوغلی اظها رداشت: واگذاری واحدها ی این ناحیه به صورت مزایده خواهد بود وزیرساخت های لازم در این شهرک آماده شده است.

وی  ادامه داد: واحدها بعد از آماده سازی اسکلت معماری متناسب با بازارسنتی زنجان توسط شرکت شهرکهای صنعتی انجام خواهد شد.

این مسئول خاطر نشان ساخت: رشته هایی چون،منبت کاریف تراش سنگ مس، چاقو سفالگری نگارگری و... در نظر گرفته خواهد شد.

  وی با بیان اینکه این شهرک در دو فاز بااشتغال زایی  ۵۵۰ نفر به بهره برداری می رسد اذعان داشت: این شهر ک با سرمایه گذاری ۱۲میلیارد تومان، آماده واگذاری است و متقاضیان تا ۴شهریور مهلت دارند در این مزایده شرکت کنند.

وی در ادامه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بهره‌برداری از  شهرک صنعتی شهید شهریاری طی بهمن  سال جاری گفت: این شهرک مجوز استانی محیط زیست را اخذ  کرده و باکسب ماده ۲ کشوری به بهره  برداری خواهد رسید.

 شکر اوغلی با اذعان به اینکه این شهرک شهرک صنعتی عمومی است اظهار داشت شهرک شهید شهریاری در هفت  زون تهیه و جهت تامین آب مورد نیاز این شهرک با حفر چاه در ۴۰ لیتر بر  ثانیه اقدام شده است.

 وی اعتبار هزینه شده برای این شهرک را ۹ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: در صورت استقبال سرمایه گذاران مجوز ۷۰۰هکتاری به ۱۰۰۰هکتارافزایش خواهد داشت.

 شکر اوغلی با اذعان به اینکه این شهرک ظرفیت اشتغال زایی۲۰ هزار نفر را دارد گفت: با استقرار واحدهای بزرگ تامین آب مورد نیاز از طریق پساب فاضلاب زنجان خواهد بود.

 گفتنی است در خاتمه از واحد صنعتی نانو مهیار(واحد نمونه صنعتی)نیز بازدید صورت گرفت.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.