جوان افغانستانی برای رهایی از بدهی ۵ میلیون تومانی هموطنش را به آتش کشید وبه قتل رساند.

پول نداشتم تا قرضش را بدهم، آتشش زدم!

به گزارش قدس آنلاین ، دهم تیرماه سال جاری  پلیس تهران در جریان به آتش کشیده شدن جوانی در یکی از بوستان‌های محله خلیج فارس قرار گرفت.

در بررسی‌های اولیه مأموران پلیس روشن شد مصدوم  که ملیت افغانستانی دارد، پس از انتقال به بیمارستان شهدای یافت آباد به علت شدت آسیب‌های وارده از پای درآمده است.

بدین ترتیب با ورود پرونده به فاز جنایی، تحقیقات تیم جنایی به سرپرسی "رضوانی"  بازپرس دایره قتل شعبه ۸ دادسرای جنایی مرکز آغاز شد.

تیم جنایی در بررسی‌هایش پی برد جوان افغانستانی وقتی به محاصره ۴ جوان درآمده است، توسط یکی از هموطنانش به آتش کشیده شده.  بر این اساس تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه داشت. تیم جنایی دریافت عامل اصلی جنایت سال ۹۵  هم در نزاعی منجر به قتل دست داشته است و به همین علت به  مدت سه سال به سیستان و بلوچستان تبعید شده اما از مدتی پیش ازآنجا فرار کرده و جنایت دیگری را رقم زده است.

 درحالی که تلاش سه چهار هفته‌ای کارآگاهان دایره دهم پلیس آگاهی مرکز برای دستگیری متهمان بی‌نتیجه مانده بود، تیم جنایی دریافت متهم اصلی پرونده از سوی شاخه دیگری از پلیس به اتهام فرار از تبعیدگاه بازداشت شده است.

بدین ترتیب و با دستور بازپرس رضوانی این جوان افغانستانی این بار به اتهام قتل عمد بازداشت شد و صبح امروز تحت بازجویی قضایی قرار گرفت و گفت: مرحوم ۵ میلیون تومان به من قرض داده بود اما من پس‌اندازی نداشتم تا پولش را پرداخت کنم. بنابراین با همکاری سه نفر دیگر او را به آتش کشیدم.

رسیدگی به این پرونده و تلاش برای دستگیری سایر متهمان آن ادامه دارد. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.