مازندران- نخستین سمن گردشگری مازندران با نام «روشنگران سرزمین هیرکان» و براساس دستورالعمل سازمان های مردم نهاد وزارت کشور مجوز فعالیت گرفت.

نخستین سمن گردشگری مازندران آغاز بکار کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مدیرعامل انجمن گردشگری «روشنگران سرزمین هیرکان» در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه انجمن های متعددی در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی در مازندران فعالیت دارند، اظهار کرد: در حوزه گردشگری این کمبود احساس می شد و در این راستا برای رونق این صنعت دست بکار شدیم.

اسحق پاک نیا با اعلام اینکه گردشگری مازندران با چالش های متنوعی روبروست، یادآور شد: تلاش می کنیم براساس وظایف ذاتی مان چالش های حوزه گردشگری را با بهره گیری از ظرفیت های مردم پیگیری و از دستگاه های دولتی مطالبه کنیم.

وی از فعالیت مشترک با انجمن های اجتماعی و زیست محیطی خبر داد و تاکید کرد: همکاری با سمن های زیست محیطی جهت توسعه گردشگری، مطالبه گری از نهادهای دولتی و بهره گیری از ظرفیت رسانه ها سه رویکرد مهم فعالیت های نخستین انجمن گردشگری مازندران است.

مدیرعامل انجمن گردشگری هیرکان با اعلام اینکه بزودی فراخوان عضویت مردم و فعالان گردشگری و اجتماعی در انجمن گردشگری منتشر خواهد شد، تصریح کرد: مدیران بدون مشارکت مردم نمی توانند مشکلات و چالش ها را در حوزه های مختلف برطرف کنند و در این راه باید از پتانسیل جامعه بهره ببرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.