امروز مشهد میزبان یکی از مهم‌ترین اتفاق‌های لیگ برتر است. قرعه‌کشی مسابقات فصل جدید در حالی در تالار اصلی شهرداری مشهد برگزار می‌شود که در چند روز گذشته در مورد مدیریت هنری برنامه حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شد.

برای مجری‌گری مراسم قرعه کشی شرط نگذاشتم

یکی از این بحث‌ها در مورد مجریگری خداداد عزیزی برای این برنامه بود. اتفاقی شگفت‌انگیز که می‌توانست نقطه عطفی در کارنامه کاری این بازیکن دوست داشتنی باشد. با خداداد که این روزها دور از هیاهوی ستاره ساز در مشهد سر می‌کند در این مورد حرف زدیم.

** شایع شده قرار است مجری مراسم قرعه کشی لیگ برتر باشید؟

(با خنده) نه بابا از این خبرها نیست.

  ** اما شنیدیم با شما مذاکره کردند.

یک صحبت کوتاهی شد که من گفتم فقط به عنوان میهمان ویژه روی سن خواهم آمد.

** پس اینکه شما شرط گذاشتید اگر به عنوان مجری بیایید  محمد رضا احمدی نباید کنار دستتان روی سن باشد را تکذیب می‌کنید؟

نخست اینکه من با آقای احمدی در برنامه ستاره ساز کار می‌کنم و رفیق هستیم و بعد هم اصلاً بحث به این سمت‌ها کشیده نشده که بخواهم شرطی بگذارم. گفتم فقط به عنوان میهمان ویژه می‌آیم.

** به نظر می‌رسد در مبحث اجرا به تجربه های خوبی رسیدید و بی میل هم نیستید در صدا و سیما به عنوان مجری ایفای نقش کنید.

مجریگری از نظر من یک هنر است. تجربه اجرا تجربه سختی است. من زمان‌های زیادی به تلویزیون رفتم و مقابل دوربین صحبت کردم اما وقتی به عنوان میهمان در برنامه ای نیستی کار سخت‌تر می‌شود. الان خیلی راحت می‌توانم در این زمینه کار کنم. اما تجربه اجرای روی سن را نداشتم.

 ** از بقیه میهمانان جشن هم خبر دارید؟

نه فقط من و حسین بادامکی و رضا عنایتی به عنوان میهمان ویژه هستیم و بدون تردید مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ هم هستند.

  ** از قرعه کشی فاصله بگیریم و به شهر خودرو بپردازیم که این روزها از مسئولان شهری دلگیرند. به نظر شما توقع حمیداوی توقع به جایی است؟

به هیچ وجه حمیداوی نباید در مشهد از این توقع‌ها داشته باشد. در این شهر دو تیم قدیمی ابومسلم و پیام به دلیل عدم حمایت مسئولان شهری و استانی نابود شدند شهرخودرو که جای خود را دارد. من مصاحبه گل محمدی را خواندم اما فرصت نشد با او حرف بزنم و بگویم که یادت نرود اینجا مشهد است و کار کردن در این شهر با همه جا متفاوت است.

** اما مسئولان شهری آشکارا  اعلام کردند این تیم آسیایی شود خدمات ویژه ای به این تیم خواهند داد.

اگر شهرخودرو به عنوان بخش خصوصی می‌خواهد فعالیت کند پس نباید از مسئولان شهری توقعی داشته باشد. اگر قرار بود مسئولان، شهر خودرو را بچرخانند که تیم را دولتی اداره می‌کردند و مدیرعامل را هم خودشان می‌گذاشتند. بنظرم انتظار آقای حمیداوی و دوستانش انتظار به جایی نیست.

** آینده شهرخودرو در لیگ و آسیا را با این وضعیت چطور می‌بینید؟

یحیی کارش را بلد است. یارگیری شان هم بد نبوده است. بسته به اوضاع مالی و مدیریتی تیم دارد. من فکر می‌کنم از نظر فنی مشکلی نداشته باشند و بتوانند از پلی آف آسیا عبور کنند. اما در لیگ با توجه به شناختی که حریفان از سال قبل از تیم شهرخودرو  پیدا کردند باید فکری اساسی کرد.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.