البرز- رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز از ادامه اجرای طرح ستاد تنظیم بازار استان در توزیع شکر با همکاری اتحادیه های صنفی خبر داد.

توزیع شکر با نرخ دولتی در واحد های صنفی کرج ادامه دارد

 بهروز حصاری در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: این طرح با همراهی مستمرستاد تنظیم بازار استان البرز وهمکاری  اتحادیه های خواروبار فروشان، سوپر مارکت داران، قنادان و نانوایان از چندی پیش آغاز شده است که طی آن  شکر مصرفی و مورد نیاز خانوارها و واحدهای تولیدکننده شیرینی و کیک با نظارت مستقیم اتحادیه های مذکورمیان متقاضیان توزیع شده است.

وی افزود :توزیع  شکر دولتی فقط از طریق واحد های صنفی دارای پروانه کسب معتبر امکان پذیر است و هرگونه خرید و فروش شکر در واحد های فاقد پروانه کسب ممنوع می باشد.

حصاری ضمن تشکر ازهمکاری های دلسوزانه  هیات مدیره اتحادیه های مذکور در اجرای دقیق طرح های ستاد تنظیم بازار استان البرز خاطر نشان کرد : نرخ مصوب دولتی برای هر کیلوگرم شکر ۳۴۰۰ تومان است و شهروندان محترم در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این رابطه می توانند مراتب را از طریق  شماره تماس های ۵-۳۲۲۱۸۱۵۴ به ماموران واحد بازرسی و نظارت اصناف استان البرز اطلاع دهند.

وی افزود : هیج گونه نگرانی از بابت کمبود این محصول در کشور وجود ندارد و روند توزیع آن با دقت و نظارت اتحادیه های صنفی در روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.