شیائومی در نظر دارد جانشین Redmi Note ۷ را که اوایل امسال معرفی شده بود ، راه اندازی کند.

"Redmi Note ۸" پیشرفت‌های بزرگی را نسبت به نسخه قبلی خود خواهد داشت

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، شیائومی در نظر دارد جانشین Redmi Note ۷ را که اوایل امسال معرفی شده بود ، راه اندازی کند. به تازگی ، این شرکت اعلام کرده است که از زمان رونمایی تا کنون بیش از ۵ میلیون دستگاه از سری Redmi Note ۷ فروخته شده است، حالا لو وایبینگ مدیر کل Redmi تأیید کرده است که این گوشی هوشمند یک جانشین قوی خواهد داشت، وی در پاسخ به کاربران ، گفت که به زودی Redmi Note ۸ معرفی می‌شود.

ویبینگ نیز با پیامی گفته است که Redmi Note ۸ بسیار قوی‌تر از نسخه قبلی است. این بدان معنی است که می تواند پیشرفت های اساسی نسبت به نسخه قبلی خود داشته باشد مانند سری Note ۷، انتظار می رود Note ۸ نیز در مدل های استاندارد و Pro ساخته شود.Redmi Note ۸ داری CPUهشت هسته‌ای (۴x۲.۰ GHz کریو ۲۶۰ گلد & ۴x۱.۸ GHz کریو ۲۶۰ سیلور) است و موقعیت یاب (GPS)دارد. این گوشی در رنگ‌های سبر و آبی عرضه می شود. این گوشی به حسگر اثر انگشت (در پشت)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی و قطب نما مجهز است و جلوی آن از شیشه و بدنه‌اش پلاستیکی است.

صفحه نمایش شیائومی Redmi Note ۸ از نوعصفحه نمایش لمسی خازنی IPS LCD با ۱۶ میلیون رنگ است و اندازه آن ۶.۳ اینچ(۹۷.۴ سانتیمتر مربع) است و نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود ۸۱.۷ درصد خواهد بود.

اخیراً ، شیائومی تأیید کرد که گوشی هوشمند Redmi جدیدترین پردازنده MediaTek را برای گیمرها خواهد داشت، اخبار اخیر همچنین نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد یک تلفن با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی را راه اندازی کند.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند سنسور اصلی ISOCELL سامسونگ ۶۴ مگاپیکسلی را داشته باشد و در مقابل ، سری Note ۷ از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره ببرد و از پردازنده اسنپدراگون ۶xx استفاده کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.