خراسان شمالی- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه در مرداد ماه سال جاری بیش از ۹۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است، گفت: با توجه به رسالت پلیس مبارزه با مواد مخدر، برخورد با عاملان این حوزه همواره با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کشف بیش از ۹۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد غلامی اظهار داشت: تا کنون در راستای برخورد با عاملان توزیع مواد مخدر در سطح استان، طرح‌های مختلف پلیسی و همچنین اقدامات گسترده‌ای به اجراء گذاشته شده است که لازم است در راستای پیشگیری از این معضلات عزم همگانی و آموزش صحیح در مراکز علمی صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: پلیس به طور جدی به همراهی بیش از پیش مردم و دستگاه‌های متولی دیگر در امر مبارزه با مواد مخدر نیازمند است و موضوع مواد مخدر به یک درد اجتماعی تبدیل شده که برای درمان این درد نیز می بایست درمان‌های اجتماعی مناسب پیش بینی شود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در مرداد ماه سال جاری بیش از ۹۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شده است، یاد آور شد: در همین رابطه ۹۴ نفر نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ غلامی با بیان اینکه در طول این مدت تعداد ۵ نفر قاچاقچی، ۴۸ نفر معتاد، ۳۹ نفر خرده فروش و یک نفر هم توزیع کننده دستگیر شده اند، افزود: با تلاش شبانه روزی همکاران من در پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تعداد ۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز شناسایی و منهدم شده اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه در طول این مدت تعداد ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و راهی پارکینگ شده اند، ادامه داد: در همین رابطه تعداد ۹ طرح پاکسازی نقاط آلوده، ۴ طرح مقابله با کشت خشخاش، ۴ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ۳ طرح پاکسازی مدارس و ۹ طرح کنترل محور های مواصلاتی نیز در سطح استان اجرا شده است.

سرهنگ غلامی گفت: تعداد ۵ طرح مشترک و غیر مشترک نیز در استان توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر اجرا شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.