مدیر بورس منطقه‌ای خراسان رضوی از معامله بیش از ۲ میلیون سهم بورس در معاملات تیرماه بورس استان خبر داد.

تداوم استقبال از بازار بورس خراسان رضوی؛ بیش از ۲ میلیون سهم معامله شد

به گزارش قدس آنلاین، حسین خدادوست اظهار داشت: در تیرماه امسال استقبال نسبتا مناسبی از سرمایه‌گذاری در بورس منطقه‌ای خراسان رضوی انجام شد به گونه‌ای که ۲۱۰۲ میلیون سهم در معاملات این بورس در ماه چهارم سال در خراسان رضوی صورت گرفت.

وی ادامه داد: ارزش این معاملات ۹۸۹۸ میلیارد ریال بوده و متوسط خرید و فروش در این ماه ۴۴۹ هزار و ۹۱۱ هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه قبل رشد مناسبی داشته است.

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان رضوی با اشاره به تعداد خریدارانی که در معاملات تیر ماه امسال در بورس منطقه‌ای خراسان رضوی شرکت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در ماه ابتدایی تابستان امسال ۳۶ هزار و ۱۴۸ نفر در معاملات این ماه شرکت کرده‌اند و  و تعداد ۱۳۳۸ کد سهامداری برای افرادی که به تازگی وارد این نوع از معاملات شده‌اند صادر شده است.

خدادوست ادامه داد: ۶۳ ایستگاه معاملاتی در خراسان رضوی کارهای مربوط به ۱۴ شرکت استانی را انجام می‌دهند و ۱۳ شرکت در بورس منطقه‌ای خراسان رضوی فعالیت دارند.

وی تأکید کرد: ارزش بازاری شرکت‌های استانی در خراسان رضوی ۱۴۸ هزار و ۹۸۴ میلیارد ریال بوده و شاخص کل قیمت در پایان دوره ۲۵۳ هزار و ۵۷  در پایان تیر ماه بوده است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.