رئیس اداره ارشاد مشهد در جریان بازدید از قدس آنلاین گفت:قدس آنلاین پتانسل بالایی دارد که بایستی به مخاطب معرفی کامل شود.

قدس آنلاین پتانسل بالایی دارد

محمد جواد استادی رئیس اداره ارشاد مشهد در جریان بازدید از موسسه رسانه ایی قدس به مناسبت روز خبرنگار ضمن تبریک این روز به خبرنگاران و فعالان رسانه ای در خصوص نحو عملکرد یکساله این سایت و روزنامه مکتوب گفت: من خود از اهالی رسانه هستم و از نزدیک با زوایای مختلف کار دوستان وهمکاران مطبوعاتی آشنایی دارم و طی شناخت سالها فعالیت این روزنامه باید بگویم که این روزنامه در انعکاس اخبار ویژگی های منحصر به فردی دارد از جمله اینکه بدون هیچ گونه زاویه و پیش زمینه ای اخبار را منعکس می کند وبا یک نگاه منصفانه در درج اخبار و واقعیت های جامعه سعی کرده همیشه به روز و فعال باشد.

استادی ادامه داد: از آن جایی حوزه فرهنگ و هنر بسیار جدی است من فکر می کنم روزنامه قدس و بخصوص قدس آنلاین باید در ارائه اخبار خیلی فعال تر و پر رنگ تر باشد و مسائل و دغدغه هنری و فرهنگی را منعکس می کند. و از آن جایی که این حوزه پتانسیل بالایی دارد باید بیش از اینها به آن پرداخته شود. ولی خوشحالم که از همین جا اعلام کنم که با همه اینها سایت قدس آنلاین در همین مدت کم توانسته بسیار بروز باشد و با بهره گیری از ذائقه عمومی و یک مخاطب شناسی دقیق عملکردی قابل قبول داشته باشد با اینهمه من فکر می کنم این سایت به معرفی بیشتر به مخاطب نیاز دارد چون تصور من این است که هنوز خیلی از مخاطبان فضای مجازی از ظرفیت زیاد قدس آنلاین اطلاع چندانی نداشته باشند.

انتهاخبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.