Fossil Gen ۵ جدیدترین ساعت هوشمند از گروه Fossil بوده که به طور رسمی عرضه شده است.

ساعت هوشمند "Fossil Gen ۵" راه اندازی شد+ مشخصات و قیمت

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، Fossil Gen ۵ جدیدترین ساعت هوشمند از گروه Fossil بوده که به طور رسمی عرضه شده است، این ساعت هوشمند سیستم عامل Wear OS را پشتیبانی می کند وهمچنان مانند مدل‌های قبلی جذاب و شیک است و هم اکنون برای خرید در دسترس است.(البته هنوز به بازار داخلی راه نیافته است)

مشخصات و ویژگی‌های Fossil Gen ۵

Fossil Gen ۵ در نسخه جولیانا HR آمده است تا مخاطبان زن را هدف قرار دهد، برای مردان ، Fossil Group مدل Carlyle را به فروش می‌رساند، هر دو نسخه در سه مدل طراحی و عرضه شده است و مدل های Fossil Gen ۵ Juliana HR و Carlyle  دوازده میلی متر ضخامت دارند و اندازه کیس آن ۴۴ میلی متر است.

Fossil Gen ۴ از اسنپدراگون ۲۱۰۰ SoC و ۴ گیگابایت رم بهره می برد و دارای ۵۱۲ مگابایت فضای ذخیره سازی بود، جانشین آن از جدیدترین تراشه اسنپدراگون ۳۱۰۰ تغذیه می شود و با ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه است.

با پردازنده جدید ، باتری Fossil Gen ۵ انتظار می‌رود عملکرد بهتری نسبت به مدل قبلی داشته باشد، با یک بار شارژ ، انتظار می‌رود ساعت هوشمند با استفاده منظم حدود ۳۶ ساعت آماده به کار باشد و شارژ سریع داشته باشد و بتوان با شارژر آن به مدت یک ساعت تا ۸۰ درصد باتری را شارژ کرد.

Fossil Gen ۵ با محوریت Wear OS می‌تواند به دستگاه‌های Android ۴.۴+ و iOS ۹.۳+ متصل شود، این سیستم با پشتیبانی از دستیار Google و Google Pay همراه است و برای اتصال از Bluetooth ۴.۲ و Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ b / g / n بهره می برد.

Fossil Gen ۵ یک دستگاه ضد آب ۳ATM است و برای تناسب اندام، امکاناتی را مانند ردیابی فعالیت‌ها، اهداف قابل تنظیم و ردیابی ضربان قلب را به کاربران ارائه می‌دهد. درباره برخی دیگر از ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌توان به، برنامه های ساعت ، کنترل موسیقی ، GPS  ، NFC ، چراغ قوه LED و بند های قابل تعویض اشاره کرد.

قیمت Fossil Gen ۵:

نسخه Fossil Gen ۵ Juliana HR را می توان در سه رنگ از جمله استیل ضد زنگ مشکی ، استیل ضد زنگ رز و چرم مایل به قرمز استفاده کرد، از طرف دیگر ، نسخه Fossil Gen ۵ Carlyle در سه مدل عرضه می شود که شامل سیلیکون مشکی ، استیل ضد زنگ دودی و چرم قهوه‌ای تیره است و هر دو نوع Fossil Gen ۵ با قیمت ۲۹۵ دلار به فروش می‌رسند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.