زنجان- رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان گفت: سهم خرید خدمت از بخش آموزش جهاددانشگاهی زنجان ۵.۶ درصد است.

جهاددانشگاهی،محکوم به خلاقیت است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین:کامران جعفری رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان ظهر امروزسه شنبه  در نشست خبری، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، اقتصاد را مشکل کشور عنوان کرده‌اند ولی باید توجه داشت که اقتصاد و اشتغال هدف نهایی نیست، بلکه این دو مهم، ابزاری برای رسیدن به هدف صدور انقلاب اسلامی ایران است.

جعفری  با اذعان به اینکه تهاجم فرهنگی و سبک زندگی ایرانی - اسلامی نیز در بیانیه گام دوم انقلاب مورد توجه قرار گرفته است افزود غرب با انتقال دانش و فناوری‌های خود توانسته تفکرات خود را منتشر کند و کشوری که اقتصاد دانش‌بنیان نداشته باشد، در صدور افکار خود ناتوان خواهد بود. 

 رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان یادآور شد: جهاددانشگاهی با ایجاد پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی خلاق، برای درآمدزایی از بخش فرهنگی اقدام کرده  و بنیان‌گذار و پایلوت این طرح است. 

 وی اظهارداشت:هیئت‌علمی جهاددانشگاهی، پژوهشگر و پژوهش‌محوراست  و تبدیل دانش به ثروت حلقه مفقوده و مشکل حال حاضر جامعه است. 

 این مسئول با بیان اینکه سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال جهاددانشگاهی به دنبال ایجاد اشتغال پایدار است، عنوان کرد: در این راستا جهاددانشگاهی ۳ پارک علم و فناوری، ۲۴ مرکز رشد و ۲۰ مرکز نوآوری و شکوفایی دارد و خوشبختانه جهاددانشگاهی زنجان در این زمینه پیش‌رو و در ایجاد اکوسیستم کارآفرینی موفق عمل کرده است.

جعفری تصریح کرد: مقرر شده بود که در مرکز رشد صنایع فرهنگی و خلاق جهاددانشگاهی زنجان، ۵۶ شرکت در طول ۵ سال مستقر شوند که در سال اول ۱۷ شرکت با گردش مالی ۶۹۰ میلیون تومان و اشتغال ۸۷ نفر مستقر شدند و توانستند ۲۴۰ میلیون فروش داشته باشند. 

وی با اشاره به ایتکه استان زنجان ۱.۱ درصد جمعیت کشور دارد و سهم خرید خدمت از بخش آموزش جهاددانشگاهی زنجان ۵.۶ درصد است،جهاددانشگاهی را محکوم به خلاقیت دانست.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.