همدان- نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به کمبودهای که در حوزه آب استان وجود دارد وزرات جهاد کشاورزی برای استان الکوی کشت تعریف کند.

 وزرات جهاد کشاورزی برای همدان الگوی کشت تعریف کند

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حمیدرضا حاجی بابایی شب گذشته در آئین آغاز فعالیت شانزدهمین نمایشگاه ملی کشاورزی و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات در همدان افزود: باید قبل از آنکه چاه‌های کشاورزی مسدود شود به کشاورزان توصیه شود که چه نوعی کشت انجام دهند که کم‌آبر است.

 وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: مدیران باید سیاستگذار و راهبر در مجموعه خود باشند و نباید معطل کارهای کوچک شوند و برای آنکه در حوزه کاری خود با چنین مشکلاتی مواجه نشوند هم باید مجموعه را به درستی مدیریت کنند مدیریت ناصحیح سرعت کار در هر مجموعه‌ای را می‌گیرد و وقت تلف می‌شود.

 وی گفت: مردم حق دارند که امکانات در اختیار آنها باشد اما وقتی خوب مسیر توسعه برای آنان فراهم نشده است هر چقدر هم سرمایه‌گذاری شود سرمایه‌گذار حاضر نیست برای تامین امور پیش‌افتاده‌ای مانند تامین یا ایجاد تاسیسات وقتش را در استان تلف کند پس این وظیفه دستگاه هاست  که همه امکانات را برای سرمایه‌گذار مهیا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.