خراسان شمالی-مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اجرای طرح قربانگاه باهدف کمک به نیازمندان به مناسبت عید سعید قربان خبر داد.

اجرای طرح قربانگاه برای نخستین بار توسط کمیته امداد خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد در جلسه برگزاری طرح قربانگاه بابیان اینکه به همین مناسبت دو پایگاه اصلی در سطح شهر بجنورد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی دایر می‌شود، افزود: همچنین یک پایگاه نیز در قالب قربانگاه در روز عید قربان به مردم عزیز استان خدمات ارائه می‌دهد و خیران می‌توانند دام‌های نذری خود را به این پایگاه‌ها تحویل دهند تا نظر سازمان دامپزشکی ذبح و به نیازمندان تحویل داده شود.

وی بابیان اینکه این اقدام باهدف فرهنگ‌سازی کار خیر در جامعه اجرا می‌شود، افزود: این کمک‌ها را به‌صورت هدفمند بین نیازمندان واقعی که از قبل شناسایی‌شده‌اند توزیع می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این طرح با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط در دست اجرا است، بیان کرد: برای خروجی بیشتر طرح در جذب کمک‌ها و نذورات مردمی، باید از ظرفیت‌های مساجد، مراکز نیکوکاری، مشارکت کارکنان دستگاه‌های مختلف استان استفاده شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: کمک‌ها و نذورات اهدایی مرم با اولویت خانواده‌های دارای یتیم وزنان سرپرست خانوار و سالمندان و بیماران نیازمند توزیع می شود.

الهی راد یاد آورشد: نیکوکاران استان خرسان شمالی پارسال با اعتماد به این نهاد، نذورات قربانی خود را به ارزش چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به این نهاد دادند که این نذورات بلافاصله بین نیازمندان واقعی توزیع شد.

وی به شیوه های پرداخت کمک و نذورات از طریق کدهای آسان پرداخت اشاره کرد و گفت: نیکوکاران می توانند با شماره گیری #۷*۳*۰۵۸*۸۸۷۷* کمک های خود را به دست نیازمندان برسانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.