خراسان شمالی- رییس اتاق بازرگانی خراسان شمالی از برگزاری جشنواره آبنبات درهفتم شهریورماه سال جاری با همکاری و با حضور تولید کنندگان آبنبات در محل تفرجگاه بش قارداش در بجنورد خبر داد.

برگزاری جشنواره آبنبات هفتم شهریور ماه در بجنورد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد صمدی در نشست خبری ضمن تبریک فراررسیدن بزرگداشت  ۱۷ مرداد روز خبرنگار اظهار داشت: برنامه ریزی این جشنواره طی برگزاری جلسات متعدد، بازدید از واحدهای تولیدی آبنبات بجنورد و برگزاری دوره های آموزشی مرتبط  از سوی اتاق بجنورد در سال جاری در باب اهمیت برندینگ آبنبات بجنورد و رفع موانع و مشکلات موجود این صنف انجام می شود.

وی در ادامه از برگزاری همایش و نمایشگاه بزرگ فن آوری های نوین صنعت کشور جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان که با همکاری سازمان توسعه و تجارت ایران و اتاق بازرگانی ایران و شرکت مجری پارس پگاه تجارت خبر داد و گفت: این همایش با محوریت اتاق بازرگانی خراسان شمالی در شهر آوازه  کشور ترکمنستان ۲۰ الی ۲۱ مرداد ماه ۱۳۹۸ برگزار می شود که تاکنون با استقبال خوب تولید کنندگان کشوری و استانی مواجه شده است.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از۳۵۰۰ نفر میهمانان همایش ونمایشگاه بین المللی کشورهای ساحلی دریای خزر از ۱۵ کشور ثبت نام انجام شده است.

صمدی یادآور شد: این همایش با حضور مقامات و مسئولین اقتصادی کشور ترکمنستان، ایران، روسیه ، آذربایجان و قزاقستان با هدف ارائه تسهیلات ویژه و ناب در جهت توسعه صادرات و کسب و کار و دسترسی به بازار بزرگ بین المللی دریای خزر انجام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.