لیست تصادفی از Motorola One Action توسط Winfuture.de در آمازون آلمان مشاهده شد.

مشخصات، تصاویر ، قیمت و تاریخ انتشار "Motorola One Action" اعلام شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، موتورولا در ماه may گوشی هوشمند One Vision را برای بازارهای جهانی راه اندازی کرده بود و این گوشی برای خرید در هند نیز موجود است.

گزارش‌های اخیر نشان داد که این شرکت متعلق به Lenovo به زودی می‌تواند گوشی هوشمندی با نام Motorola One Action را معرفی کند، شایعات پیرامون آن نشان داده است که این گوشی بیشتر مشخصات خود را از One Vision به ارث برده است، علاوه بر این ، آن را به یک دوربین سه گانه مجهز خواهد کرد.

لیست تصادفی از Motorola One Action توسط Winfuture.de در آمازون آلمان مشاهده شد، در این لیست مشخصات ، مدل ها ، تصاویر ، قیمت گذاری و تاریخ عرضه این گوشی های هوشمند فاش شده است.

مشخصات Action Motorola One

در لیست آمازون Motorola One Action حذف شده است، اما انتشار این موارد تمام جزئیات مهم را به اشتراک گذاشته است. One Action دارای همان صفحه نمایش 6.3 اینچی IPS LCD با طراحی صفحه نمایش حفره‌ای موتورولا وان ویژن است، این نمایشگر از نسبت ابعاد 21: 9 و وضوح کامل HD + 1،080 x 2،520 پیکسل برخوردار است.

چیپست Exynos 9609 در داخل دستگاه موجود است، این تلفن هوشمند تا 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی دارد و یک حافظه کارت microSD در دستگاه برای ذخیره سازی اضافی وجود دارد. این گوشی Android 9 Pie را اجرا می‌کند و به عنوان یک دستگاه Android One ، تجربه‌ای روان از سیستم عامل را در اختیار شما قرار می‌دهد.

طراحی حفره ای موجود در نمایشگر ، یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی را در خود جای داده است، در قسمت عقب گوشی از یک دوربین سه گانه استفاده شده است که دارای لنز اولیه 13 مگاپیکسلی و سنسور عمق 5 مگاپیکسلی است اما وضوح دقیق سنسور سوم هنوز مشخص نیست؛ با این حال ، شایعات  Action Cam 20μm علاوه بر سیستم دوربین سه گانه ، نشان می‌دهد که سنسور سوم یک لنز ultrawide است که یک میدان دید 117 درجه ای را ارائه می‌دهد و فلاش LED دوگانه را می توان در زیر واحد دوربین سه گانه قرار داد، لوگوی شرکت در قسمت عقب تلفن با یک اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده است.

Motorola One Action با یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی تشکیل شده است که پشتیبانی از شارژ سریع 15W از طریق USB Type-C را پشتیبانی می کند، همچنین به پشتیبانی از NFC نیز مجهز شده است.

قیمت Motorola One Action

طبق لیست آمازون آلمان ، نسخه 4 گیگابایتی رم + 128 گیگابایتی حافظه داخلی Motorola One Action با قیمت 299 پوند (~Rs 23,775) به فروش می‌رسد، لیست تلفن‌های هوشمند همچنین فاش کرده بود که در نسخه‌های پایین تر مانند 3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت و 3 گیگابایت رم + 64 گیگابایت نیز در دسترس خواهد بود.

خرده فروشان از تاریخ 13 سپتامبر فروش این تلفن هوشمند را شروع می‌کنند و تصاویر نشان می‌دهند که One Action با رنگ های سفید ، آبی و سبز عرضه می شود.

این نشریه ادعا کرده است که موتورولا ممکن است اولین گوشی هوشمند را در نمایشگاه فناوری IFA 2019 در ابتدای ماه سپتامبر معرفی کرده و این شرکت ممکن است گوشی‌های هوشمند سری One  دیگری را نیز در این نمایشگاه معرفی کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.