۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
کد خبر: 666239

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه عملیات ساخت و احداث بزرگراه تهران-شمال تا پایان شهریور ماه به اتمام می‌رسد . گفت: از آن شرکت بهره‌برداری باید آماده‌سازی لازم برای تردد و هماهنگی با پلیس را برای حضور را انجام دهد.

اتمام ساخت آزادراه تهران-شمال تا شهریور ماه

قدس آنلاین: وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه عملیات ساخت و احداث بزرگراه تهران-شمال تا پایان شهریور ماه به اتمام می‌رسد، گفت: از آن شرکت بهره‌برداری باید آماده‌سازی لازم برای تردد و هماهنگی با پلیس را برای حضور را انجام دهد.

محمد اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت افزود: قطعا قبل از زمستان مردم می توانند از  قطعه اول این آزادراه استفاده کنند و امیدواریم که تشکیلات آن به موقع مستقر شود. 

وی گفت: این اتوبان در نوع خود یک اتوبان بی نظیر است و یک سیستم مدیریت باید بر آن مستقر شود.

وزیر راه در خصوص ادامه گرانفروشی بلیت هواپیما نیز با تأکید بر اینکه این گرانفروشی فراوانی ندارد گفتک یک پرواز از قبل از فصل فروش صندلی هایش آغاز می‌شود اما اتفاق‌هایی که در لحظات آخر رخ می‌دهد قیمت های گزاف را بوجود می‌آورد که کسانی با چنین قیمت هایی بلیت عرضه می‌کنند کارشان خلاف است.

اسلامی تأکید کرد: هر کسی با این موضوع مواجه می شود حتما آنرا به سازمان  هوایی کشور منتقل کند، حتما با آن برخورد می‌شود. ما مرتب  با تخلفات برخورد می کنیم و ن  از سازمان هواپیمایی کشوری خواسته ام تا اقدامات خود را منتشر کند.

اسلامی افزود: ما حتی از مردم می‌خواهیم اگر فاصله صندلی ها در پرواز کمتر از حد معمول  و غیر استاندارد باشد گزارش دهند و در موارد گزارش شده هم با ایرلاین ها برخورد شده است.

وی گفت: دامنه قیمت بر اساس مقررات یک کف و یک سقف دارد و جدول ان در سایت شرکتهای هواپیمایی و هواپیمایی کشوری منتشر شده و تجاوز از آن تخلف است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.