خراسان جنوبی- معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه یک هزار و ۵۰۰ کنتور پر مصرف آنالوگ به کنتور دیجیتال تعویض شده است گفت: تاکنون برای ۴ هزار و ۶۳ مشترک کنتور فهام نصب شده است.

نصب ۴۰۶۳ کنتور دیجیتال در خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، محسن بخشایی صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی شرکت های توزیع برق منطقه ۳ کشور در بیرجند اظهار داشت: تاکنون روند پیک بار خراسان جنوبی روند منطقی بوده است.

 وی افزود: این کار با اجرای پروژه های مدیریت مصرف و همکاری مشترکان در بخش های مخلف از جمله صنایع ، کشاورزی و مشترکین خانگی حاصل شده است.

 بخشایی به وضعیت ثبت نام مشترکین دربرنامه پاسخگویی بار ۹۸ اشاره کرد و تصریح کرد: تعداد ۶۵۷ مشترک در سامانه پیک بار کشور ثبت نام شده اند که در این راستا بخش کشاورزی با ۴۴۲ مشترک و صنایع با ۶۹ مشترک همکاری بیشتری را با شرکت توزیع نیروی برق داشته است.همچنین وی افزود کل ۲۴ جایگاه سی ان جی فعال در استان در پیک بار امسال همکاری داشته اند .

 بخشایی با بیان اینکه یک هزار و ۵۰۰ کنتور پر مصرف آنالوگ به کنتور دیجیتال تعویض شده است اظهار داشت: در بحث روند پیک روز، هیچ روزی از پیک مجاز رد نشده ایم و در پیک شب نیز در محدوده پیک سبز بوده ایم.

 معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به اقدامات انجام شده برای بهینه سازی مصرف به پروژه تعدیل روشنایی معابر اشاره کرد و گفت: تعویض ۲ هزار و ۴۵۶ چراغ روشنایی از چراغ گازی پرمصرف به کم مصرف درنیمه دوم سال ۹۷ با اعتبار  ۸۴۹۶ میلیون ریال درسطح استان از جمله اقدامات انجام شده در این راستا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.