جانشین Honor Band 4 ، پیشنهاد جدید منحصر به فرد در Flipkart است اما در دسترس بودن آن هنوز عمومی نشده است.

"Honor Band 5" با صفحه نمایش AMOLED و ردیابی هوشمند خواب به زودی عرضه می‌شود +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، Honor امروز ردیاب تناسب اندام Band 5 را در بازار هند رسماً اعلام کرد، جانشین Honor Band 4 ، پیشنهاد جدید منحصر به فرد در Flipkart است اما در دسترس بودن آن هنوز عمومی نشده است، فقط در ماه گذشته در چین با قیمت 189 یوان (1990 ~Rs) راه اندازی شد.

Honor Band 5: مشخصات و ویژگی‌ها

با نمایشگر 0.95 اینچی با صفحه نمایش لمسی AMOLED رنگی، ساعت هوشمند Honor 5 شکل گرفته است، مصرف کنندگان می توانند از فروشگاه face store برای پیش خرید استفاده کنند، این گجت پوشیدنی همچنین از ویژگی های 24 ساعته نظارت بر ضربان قلب استفاده کرده که از آنالیز دقیق الگوریتم های تحت هدایت AI استفاده می کند.

ویژگی هوآوی TruSleep در ارزیابی کیفیت خواب و در شناسایی حداکثر شش مشکل در خواب کمک می کند، این ویژگی همچنین می تواند برای روال خواب سالم تر پیشنهاداتی ارائه دهد.

این گجت پوشیدنی مجهز به تکنولوژی شناور Swim Stroke است و می تواند تا 50 متر در زیر آب بماند و می‌توان با چهار ویژگی اصلی شنا با استفاده از سنسورها هنگام ضبط سرعت ، کالری ، فاصله از راه دور و ... تشخیص داد. Honor Band 5 از 10 حالت تناسب اندام پشتیبانی می کند و میزان ضربان قلب ، زمان تمرین ، مسافت ، سرعت ، کالری و نتایج هوازی و بی هوازی را ردیابی می‌کند، برنامه‌های پیشرفته در حال اجرا در این ساعت، می‌تواند بر اساس داده ها و فعالیت های کاربر توصیه‌هایی را برای سلامتی فرد ارائه دهد.

این گروه همچنین یک ردیابی عملکرد تلفن را در خود جای داده و یادآوری ها و پیام های را در صفحه نمایش نشان می دهد، علاوه بر این همچنین می توانید با استفاده از ویژگی Remote Picture Taking ، عکس‌های سلفی و عکس‌های گروهی را انتخاب کنید. این ساعت همچنین با یک بار شارژ کامل، زمان آماده به کار تا حداکثر 14 ساعت را در اختیار شما قرار می دهد.

همانطور که در بالا ذکر شد ، عرضه جهانی این ساعت هنوز اعلام نشده است ، اما یک صفحه "Notify Me" برای همین کار در Flipkart در حال اجرا است، این احتمال وجود دارد که این ساعت هوشمند در چهار رنگ آبی ، صورتی ، خاکستری و سیاه موجود باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.